تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
کد خبر : 84572

رئیس بیمارستان هشترود:

رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهترین هدیه مردم به کادر درمان است

رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهترین هدیه مردم به کادر درمان است

خانم دکتر مداحی با بیان اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بهترین هدیه مردم به کادر درمان است، از مردم خواست برای حفظ سلامتی و ایمنی خودشان در این زمینه جدی باشند.

دکتر سعیده مداحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار پیک هشترود، با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونا افزود: در کنار واکسیناسیون، رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی مربوط به مقابله با کرونا نیز توسط همه آحاد مردم لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه شدت بیماری کووید ۱۹ در واکسن نزده‌ها سخت‌تر از دیگران است، اظهار کرد: اغلب آنهایی که برای درمان سرپایی به اورژانس هشترود مراجعه می کنند و حتی بستری های فعلی نیز واکسن نزده هستند.

رئیس بیمارستان امام حسین(ع) هشترود گفت: از اول امسال ۶ هزار و ۳۶۱ نفر به دلیل مشکلات تنفسی به طور سرپایی به اورژانس بیمارستان هشترود مراجعه کرده اند که این رقم نسبت به مشابه سال قبل۲ هزار و ۲۹۱ نفر افزایش یافته است.

وی تعداد موارد مثبت آزمایش کرونا مربوط به این بیمارستان را از اول امسال تاکنون ۲۶۵ نفر اعلام کرد و افزود: سال گذشته هم نتیجه آزمایش ۱۶۹ نفر مثبت بود.

مداحی گفت: سال گذشته ۳۴ نفر جان خود را به خاطر کرونا از دست داده اند که این رقم از اول امسال تا کنون به ۲۶ نفر رسیده است.

رئیس بیمارستان امام حسین(ع) هشترود اضافه کرد: امسال ۲۶ نفر از کادر درمان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که سال گذشته این رقم ۷۰ نفر بود.

وی گفت: ۲۳۳ نفر از کادر بیمارستان امام حسین هشترود، دُز اول، ۲۲۷ نفر دز دوم و ۱۲۵ نفر هم‌ دز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

مداحی یادآوری کرد: هم اکنون سه مورد بستری کرونایی در بیمارستان امام حسین(ع) هشترود داریم که ۲ نفرشان اصلا واکسن نزده اند.

وی ضمن قدردانی از تلاش کادر حوزه سلامت و درمان که در خط نخست مقابله با بیماری کرونا در بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی فعالیت دارند، گفت: امیدوارم با تلاش مجموعه سلامت و همراهی تمام اقشار جامعه، شرایط هر روز بهتر از قبل شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.