تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
کد خبر : 84112

فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

کشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر از یک خودرو در محور هشترود مراغه

کشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر از یک خودرو در محور هشترود مراغه

سردار حسین عبدی گفت: متهم شناسایی شده هنگام انتقال مواد مخدر به باغش در محور هشترود – مراغه با پشتیبانی عملیاتی ماموران انتظامی شهرستان های هشترود، مراغه و چاراویماق دستگیر و در بازرسی از خودرو آن ۱۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، سردار حسین عبدی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر در زمینه تهیه و توزیع کلان مواد مخدر در سطح استان فعالیت دارد، مراتب در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با اشرافیّت اطلاعاتی و اقدامات تخصصی مشخص شد این قاچاقچی قصد دارد مواد مخدر تهیه شده را در باغش دپو کرده و در زمان های مناسب نسبت به توزیع و فروش آنها اقدام کند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: متهم شناسایی شده هنگام انتقال مواد مخدر به باغش در محور《 هشترود – مراغه 》با پشتیبانی عملیاتی ماموران انتظامی شهرستان های هشترود، مراغه و چاراویماق دستگیر و در بازرسی از خودرو آن ۱۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار عبدی خاطرنشان کرد: در این عملیات خودرو توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در پایان با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت های ماموریتی پلیس می باشد از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر مراتب را در اسرع وقت با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.