تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۴۳
کد خبر : 83972

سایتی که از تطهیر همجنس‌بازی به عادی‌سازی رابطه با رژیم اسرائیل رسید!

سایتی که از تطهیر همجنس‌بازی به عادی‌سازی رابطه با رژیم اسرائیل رسید!

یک سایت حق‌العمل‌کار در اقدامی قبیح و ضد منافع ملی و سیاست‌های اصولی کشور اقدام به مصاحبه با یک صهیونیست ساکن سرزمین‌های‌ اشغالی کرد.

به گزارش پیک هشترود، یک سایت حق‌العمل‌کار در اقدامی قبیح و ضد منافع ملی و سیاست‌های اصولی کشور اقدام به مصاحبه با یک صهیونیست ساکن سرزمین‌های‌ اشغالی کرد.

رژیم کودک‌کش سال‌هاست که با استفاده از ‌ترفندهای مختلف در پی آن است که نوعی عادی‌سازی روابط با ایران را از طرق مختلف دنبال کند و انجام چنین مصاحبه‌ای بدون شک بازی در این پازل است. مصاحبه‌شونده که یک صهیونیست ایرانی‌تبار است سعی دارد خود را منتقد سیاست‌های تل‌آویو جا بزند اما پیگیری مواضع وی نشان می‌دهد مأموریت این فرد چیزی جز ایجاد ارتباط در بستر دیپلماسی عمومی و عملیات روانی برای عادی‌سازی رابطه با این  رژیم جعلی و مشروعیت‌بخشی به آن نیست.

تلاش رژیم صهیونیستی برای اثرگذاری بر افکار عمومی ایرانیان که از طرق مختلف – از میادین ورزشی گرفته تا هنری و… – عجیب نبوده و نیست اما آنچه جای تعجب دارد این است که چگونه یک رسانه رسمی ‌داخلی وارد این بازی شده و عملاًً به ابزاری در این بازی تبدیل می‌شود! اینکه چه کسانی و از چه طریقی این مأموریت را سایت زرد «انصاف‌نیوز»(!) سپرده‌اند، جای تأمل و پیگیری دارد.

البته این اولین تابوشکنی و اقدام غیرقابل تأمل این سایت نیست. دی‌ماه سال گذشته در اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی این سایت مطلبی با عنوان «کمی ‌دورتر از روایت‌های حکومتی» که در واقع تکرار مواضع آمریکا و رژیم اسرائیل علیه حاج قاسم بود، منتشر کرد که از فرط توهین‌آمیز و ضد منافع ملی بودن، آن را حذف کرد.

ورود مکرر به حیطه‌های غیراخلاقی و ‌اشاعه منکرات از دیگر سوابق مشعشع این سایت است. برای نمونه این سایت در گزارشی رسماً همجنس‌بازی را تطهیر کرده و نوشته بود؛ «همجنسگرایی و دوجنسگرایی یک انحراف نیست، بلکه یک خصلت مادرزادی و یا یک جبر پرورشی است»!

منبع: روزنامه کیهان

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.