تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۴۲
کد خبر : 83539

ضرورت ایجاد آتش نشانی در آزادراه پیامبر اعظم (ص)

ضرورت ایجاد آتش نشانی در آزادراه پیامبر اعظم (ص)

فرماندار هشترود بر ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی در آزادراه پیامبر اعظم (ص) تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، امین امینیان شب گذشته در بازدید از آتش نشانی هشترود تصریح کرد: بار‌ها لزوم ایجاد آتش نشانی مستقل در آزاد راه پیامبر اعظم (ص) را تذکر داده ایم، اما کسی گوش شنوا ندارد.

وی افزود: متاسفانه نبود آتش نشانی مستقل در این آزاد راه باعث می‌شود خودرو‌ها و نیروهای آتش نشانی شهر هشترود در مواقع بروز حادثه در آن به محل بروند.

وی گفت: در هنگام بروز آتش سوزی در این آزادراه از ماشین آلات آتش نشانی شهر هشترود که خود این آتش نشانی هم با کمبود تجهیزات مواجه است استفاده میشود که اگر حادثه‌ای همزمان در داخل شهر رخ بدهد متاسفانه دیگر هیچ گونه وسیله‌ای برای مهار آتش وجود ندارد از این ر‌و کسی جوابگو نخواهد بود.

امینیان تاکید کرد: طول محور آزادراه پیامبر اعظم (ص) در حوزه استحفاظی هشترود ۸۰ کیلومتر است که باید به ایستگاه مجزای آتش نشانی به ماشین آلات و نیروی مجرب مجهز شود.

وی با بیان اینکه ارتقاء سطح کیفی خدمات و توان عملیاتی آتش نشانان امری اجتناب ناپذیر است و آموزش نیرو‌ها و به روز شدن تجهیزات و تکمیل نیروی انسانی در بهبود عملکرد آتش نشانی موثر خواهد بود افزود: آتش نشانی هشترود علاوه بر کمبود ماشین آلات سنگین آتش نشانی با کمبود نیرو هم مواجه است و متاسفانه بیشتر آتش نشانان آن افراد مسن و در حال بازنشستگی هستند.

وی با تجلیل از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترویجگران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در جامعه یادآور شد: آتش نشانان با هدف نجات جان و مال انسان‌ها در حوادث و رویداد‌ها از جان خود گذشته و با دلاوری و رشادت می‌کوشند تا امید و شادی را برای آسیب دیدگان به ارمغان آورند.

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.