تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۵۶
کد خبر : 82997

فرماندار هشترود:

۳۶ طرح در هشترود به بهره‌برداری می‌رسد

۳۶ طرح در هشترود به بهره‌برداری می‌رسد

امین امینیان گفت: ۳۶ طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با ۴۱ میلیارد تومان هزینه‌کرد طی هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

امین امینیان فرماندار هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود اعلام کرد: سه طرح آبیاری بارانی ، پرورش مرغ گوشتی ، آبیاری قطره ای اجرا شده توسط بخش خصوصی آماده بهره برداری است و سردخانه ۵ هزار تنی هم کلنگ زنی خواهد شد.

وی گفت: دیدارمسئولان شهرستان با امام جمعه ، شرکت در آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا ، تجلیل از کارمندان نمونه دولت ، تشریح و تبیین عملکرد دولت در خطبه های نماز جمعه‌ از برنامه های هفته دولت در شهرستان هشترود می باشد.
امینیان افتتاح و بهره برداری عملیات سنگ فرش و جدول گذاری روستایی، افتتاح آسفالت ریزی معابر روستایی، طرح هادی، پروژه های گاز رسانی ، آسفالت ریزی خیابان های سطح شهر هشترود، افتتاح پست برق هوایی روستایی و شهری را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.
فرماندار هشترود هفته دولت را فرصت مغتنمی دانست تا در کنار تقدیر از تلاش‌های دولتمردان و مسئولان و مدیران، زحمات بی‌دریغ کارمندان نیز به عنوان تلاشگرانی که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه به عنوان پیش‌قراولان مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند گرامی داشته شود.
امینیان گفت: هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت، سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی عزیز را به دنبال خواهد داشت و توفیق دولت در اداره هرچه بهتر امور کشور، وابسته به همراهی، همدلی، همزبانی و مشارکت آحاد مردم است.

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.