تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۹:۲۴
کد خبر : 82643

دادستان هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

حضور متهمان به تیراندازی در هشترود در صحنه وقوع جرم/ تاکنون هیج حکمی برای متهمان صادر نشده و اخبار منتشر شده در فضای مجازی در این مورد تائید نمی شود

حضور متهمان به تیراندازی در هشترود در صحنه وقوع جرم/ تاکنون هیج حکمی برای متهمان صادر نشده و اخبار منتشر شده در فضای مجازی در این مورد تائید نمی شود

سهیل قشلاقی گفت: تاکنون هیچ حکمی در مورد این متهمان صادر نشده و برخی از اخبار منتشر شده در فضای مجازی در این مورد تائید نمی شود.

سهیل قشلاقی دادستان هشترود در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پیک هشترود در مورد آخرین وضعیت پرونده تیراندازی در هشترود گفت: روز گذشته با حضور بازپرس ویژه پرونده از تبریز و همچنین ۳ نفر از متهمان اصلی صحنه وقوع جرم در محل ویوع جرم بازسازی شد.

وی افزود: پرونده این متهمان در حال تکمیل اطلاعات و تحقیقات میدانی است و بعد از صدور کیفرخواست و ارسال پرونده به دادگاه رای این متهمان از سوی دادگاه صادر خواهد شد و تاکنون هیچ حکمی در مورد این متهمان صادر نشده و برخی از اخبار منتشر شده در فضای مجازی در این مورد تائید نمی شود.

قشلاقی تاکید کرد: متهمان اصلی این پرونده اظهار پشیمانی کرده اند اما دستگاه قضائی با این نوع افراد که دارای سوابق متعدد شرارت ونزاع و درگیری هستندبا اشد مجازات قانونی برخود خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.