تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
کد خبر : 81761

رئیس دادگستری هشترود خبر داد؛

از تشکیل ۲۴ پرونده کرونائی تا جریمه جایگزین حبس برای متخلفان کرونا در هشترود

از تشکیل ۲۴ پرونده کرونائی تا جریمه جایگزین حبس برای متخلفان کرونا در هشترود

رئیس دادگسترش هشترود به تشکیل ۵۴ پرونده مربوط به کرونا و تهدید سلامت جامعه در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای محکومان این پرونده‌ها، جریمه نقدی جایگزین حبس می‌شود.

رحیم استادی رئیس دادگستری هشترود در گفت‌وگو با خبرنگار پیک هشترود به پرونده‌ های دادگستری این شهرستان در سال گذشته نیز اشاره کرد و افزود: بیشترین تعداد پرونده در سال گذشته با ۵۵۱ فقره مربوط به ضرب و جرح بوده است.

وی اظهار داشت: تخریب اموال عمومی و شخصی و هر چیزی که مربوط به این موضوع می‌شود با ۴۹۵ پرونده در رتبه دوم پرونده‌های قضایی این شهرستان قرار داشت.

به گفته وی تصرف عدوانی با ۴۷۷ پرونده، سرقت با ۳۵۵ فقره، توهین با ۳۴۵ فقره، مزاحمت ملکی با ۲۱۴ فقره و نزاع دسته‌جمعی با ۶۲ پرونده در رتبه‌های بعدی قرار گفته بود.

وی ادامه داد: پرونده مربوط به سوانح رانندگی به تعداد ۳۳۰ فقره، تهدید به قتل ۶۶ فقره، تهدید ساده به تعداد۲۷۲ فقره، طلاق توافقی به تعداد ۱۱۴فقره و طلاق به درخواست زوجه به تعداد ۹۲ فقره به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار داشت.

رئیس دادگستری هشترود در ادامه به پرونده‌های قتل‌هایی که طی چند سال گذشته در این شهرستان اتفاق افتاده است نیز اشاره کرد و اظهار داشت: از آنجایی که در شهرستان دادگاه کیفری یک نداریم، پرونده‌های مربوط به آن پس از تنظیم کیفرخواست و قرار مجرمیت به تبریز یا میانه ارجاع داده می‌شود.

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.