تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
کد خبر : 81755

پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه هشترود بمناسبت گرامیداشت هفته معلم

پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه هشترود بمناسبت گرامیداشت هفته معلم

سرهنگ ناجی فرمانده سپاه ناحیه هشترود بمناسبت گرامیداشت هفته معلم پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله خامنه ای: دست توانای معلم است که چشم‌انداز آینده ما را ترسیم می‌کند. اگر می‌بینید که امیرمؤمنان، مولای متقیان علی (ع): می‌فرماید: من علمنی حرفاً فقد صیرنی عبداً؛ هرکس چیزی به من بیاموزد، مرا غلام خویش کرده است. این بیان برای ما درس است تا معلمان، قدر خود را بدانند و تشخیص دهند که چقدر، وجود آنها در سرنوشت یک ملت مؤثر است.

🔺 بوی اردیبهشت، مشام جان را می ‏نوازد و ما را به یاد زیباترین دوران زندگی‏مان می‏ اندازد. دورانی که معلمان دلسوز برایمان سرمشق عشق و معرفت و ادب می‏ گرفتند و با سرانگشتان خویش، افق روشن فرداها را نشانمان می دادند.

دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مطهری، الگوی استادان متعهد و آگاه به زمان و معلم برجسته انقلاب اسلامی است که بنیانگذار جمهوری اسلامی، از وی به عنوان حاصل عمر خویش یاد کرد. استاد مرتضی مطهری از زمره معلمان راستین انقلاب است که با نگاه ترکیبی به معارف بشری، تلاش های علمی و عملی خویش را مقدمه ای برای عبادت می دانست و در این راه به دینداری راه یافت و با شهادت، عبادت علمی و عملی خود را کامل ساخت.

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

🔹 اینجانب سالروز شهادت استادمرتضی مطهری (ره) وروز معلم را محضر کلیه معلمین گرانقدر تبریک عرض نموده ودر پیشگاه بلندبالای مرتبتشان زانوی ادب بر زمین می نهم وبرای تمامی معلمین دلسوز آرزوی سلامتی وشادکامی دارم.

🔸فرمانده سپاه ناحیه هشترود
سرهنگ پاسدار مالک ناجی

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.