تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
کد خبر : 81705

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه هشترود:

شهید مطهری به حق مدافع بزرگ معارف اسلامی است

شهید مطهری به حق مدافع بزرگ معارف اسلامی است

حجت الاسلام امیرنژاد گفت: شهید مطهری به حق پاسدار و مدافع بزرگ حریم عقاید و معارف اسلامی به شمار می آید که علم و معرفت عمیق را در کنار ایمان راسخ و معنویت یکجا با هم داشت.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی افزود: بااشاره به جایگاه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ، وظیفه مجموعه عقیدتی سپاه و حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه را در تربیت جوانان متعهد و انقلابی بسیار سنگین بر شمرد.

وی هفته عقیدتی سیاسی را فرصت خوبی برای شناخت مجاهد نستوه و روزگارمان دانست تا با شناخت فکر و اندیشه ایشان در راه اعتلای اسلام قدم های محکم و استوار برداریم.

حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به نامگذاری۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید علامه مطهری به عنوان روز معلم که برگرفته شده از روح عرفانی و معنوی آن شهید است، اظهارداشت: شهید مطهری الگوی همه در بیان حقایق  است چرا که وی در اوج خفقان رژیم پهلوی با شجاعت و بصیرت تمام مردم را به روزشنگری فرا می خواند و رفتار و حرکت رژیم طاغوت را مورد انتقاد قرار می دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه هشترود گرامیداشت شهید مطهری، برگزاری محافل روشنگری در فضای مجازی، مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی، نقاشی و خطاطی، محافل انس با قرآن کریم بار عایت دستورالعمل های بهداشتی را از برنامه های شاخص هفته عقیدتی و سیاسی عنوان کرد.

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.