تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 81582

پزشک عمومی در گفتگو با پیک هشترود:

اوضاع کرونایی هشترود سیاه و در حال انفجار است/ هر روز شاهد مبتلایان کرونایی خودم هستم که قرنطینه را رعایت نمی کنند و در حال چرخش آزاد ویروس هستند

اوضاع کرونایی هشترود سیاه و در حال انفجار است/ هر روز شاهد مبتلایان کرونایی خودم هستم که قرنطینه را رعایت نمی کنند و در حال چرخش آزاد ویروس هستند

دکتر فرامرزی گفت: هر روز شاهد بیماران کرونایی خودم هستم که علیرغم جواب مثبت، بیرون از محیط قرنطینه در حال گشت و گذار وخرید هستند که برای من ناراحت کننده است.

دکتر فرامرزی پزشک عمومی درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار پیک هشترود گفت: متاسفانه تعداد مبتلایان و بیماران مراجعه به مطب هرروز در حال افزایش است و اکثرا هم به کرونا مبتلا شده اند.

وی افزود:علیرغم ابتلای برخی از بیماران اما آنها در مقابل آزمایش های کرونا مقاومت می کنند و به آزمایش نمی روند و ما به اجبار می‌فرستیم.

فرامرزی تاکید کرد: هر روز شاهد بیماران کرونایی خودم هستم که علیرغم جواب مثبت، بیرون از محیط قرنطینه در حال گشت و گذار وخرید هستند که برای من ناراحت کننده است.

وی تصریح کرد: حضور این افراد دربیرون از محیط قرنطینه یعنی چرخش آزاد ویروس در سطح شهرکه موجب می شود آمار واقعی مبتلایان چند برابر آمار اعلانی از سوی شبکه بهداشت باشد.

وی خاطرنشان کرد:خواهش می کنم مبتلایان شرایط قرنطینه را رعایت کنند تا بتوانیم ازاین موج که بسیار شدیدتر ازموجهای قبلی است،هم عبورکنیم.

 

وی ادامه داد: منظور از وضعیت سیاه مورد اشاره در مصاحبه روز گذشته هشداری به شهروندان و بیمارانی است شرایط قرنطینه را رعایت نمی کنند و اگر با این سرعت پیش برویم حتما اوضاع رو به سیاهی خواهد رفت وگرنه تعیین رنگ بندی بر اساس اعلام ستاد کرونا ست.

وی در مورد اعلام آمار مبتلایان نیز تصریح کرد: اعلام امار از سوی شبکه بهداشت و درمان صورت می گیرد و مورد تایید همه است اما مطلب مورد اشاره بنده به گردش آزادانه بیمارانی در سطح شهر است که آزمایش نمی دهند و این امر موجب شده تا آمار غیررسمی بیش از این باشد.

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.