تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
کد خبر : 81509

امام جمعه هشترود:

نباید معیشت مردم دچار مشکل شود/ مسئولان در تعطیلی واحدهای صنفی سطح شهر هشترود با اغماض برخورد کنند/ مردم پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند

نباید معیشت مردم دچار مشکل شود/ مسئولان در تعطیلی واحدهای صنفی سطح شهر هشترود با اغماض برخورد کنند/ مردم پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند

حجت الاسلام جعفریان گفت: معیشت با سلامت رابطه مستقیمی دارد و انتظار داریم که در قضیه تعطیلی واحدهای صنفی در سطح شهر هشترود مسئولان نظارتی با اغماض برخورد کنند.

حجت الاسلام جعفریان امام جمعه هشترود در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پیک هشترود با اشاره به اجرای ممنوعیت فعالیت واحدهای صنفی بدلیل وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان گفت: ابتدا باید از جدیت و تلاش مسئولان برای کاهش میزان مبتلایان به کرونا تشکر کنیم اما ذکر یک نکته لازم است که نباید کاری کنیم که معیشت مردم دچار مشکل شود.

وی افزود: معیشت با سلامت رابطه مستقیمی دارد و انتظار داریم که در قضیه تعطیلی واحدهای صنفی در سطح شهر هشترود مسئولان نظارتی با اغماض برخورد کنند.

جعفریان تاکید کرد: باید کاری می کردیم که این وضعیت قرمز بوجود نمی آمد اما در وضعیت فعلی باید مردم بیشتر به رعایت پروتکل های بهداشتی ترغیب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در ایامی که به ماه مبارک رمضان نزدیک می شویم نیاز است تا با فعالیت واحدهای صنفی مردم مایحتاج خود را تهیه کنند.

 

🌐 اینستاگرام

 

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.