تاریخ انتشار : جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
کد خبر : 80974

امام جمعه هشترود:

همه تحریم های آمریکا غیرقانونی هستند/ باید با حضور پرشور در انتخابات و انتخابی صحیح بدنبال دولت حزب اللهی قوی بود

همه تحریم های آمریکا غیرقانونی هستند/ باید با حضور پرشور در انتخابات و انتخابی صحیح بدنبال دولت حزب اللهی قوی بود

حجت الاسلام جعفریان گفت: متاسفانه برخی ها در داخل کشور می گویند که امریکا تحریم های غیرقانونی را لغو کنند، آنها باید بدانند که هر تحریمی از سوی آمریکا عیرقانونی است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام جعفریان امام جمعه هشترود در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به دیدار مجازی مردم آذربایجان با رهبر انقلاب گفت: در این دیدار رهبر انقلاب اظهار لطفی نسبت به مردم آذربایجان داشتند و دلبستگی همیشگی به اسلام و نظام و غیرت شدید نسبت به ایران اسلامی را از ویژگی‌های آذربایجانی ها خواندند.

 

وی افزود: بنا به فرمایش رهبر انقلاب باید از قیام مردم تبریز در روز ۲۹ بهمن درس گرفت و از آن به عنوان استحکام بخشی به هویت ملی به عنوان زیربنای تفکر دینی استفاده کرد و در مسیری که در پیش رو داریم از دشمن نترسیم.

 

جعفریان همچنین به اشاره به تاکید رهبر انقلاب به مقوله انتخابات نیز یادآور شد: علاج دردهای مزمن کشور در برگزاری انتخابات پرشور همراه با انتخاب قوی است. برخی ها با خیانت سعی در ایجاد نامیدی در مردم دارند که باید با حضور پرشور در انتخابات آنها را نامید کنیم و با انتخاب صحیح و قوی نیز یک دولت قوی حزب اللهی داسته باشیم.

 

خطیب جمعه هشترود تاکید کرد: متاسفانه برخی ها در داخل کشور می گویند که امریکا تحریم های غیرقانونی را لغو کنند، آنها باید بدانند که هر تحریمی از سوی آمریکا غیرقانونی است.

 

وی خاطرنشان کرد: در کدام قانون کشوری را که بدنبال استقلال است تحریم می کنند. لذا چون سیاست های کلان کشور توسط رهبری تعیین می شود در این مورد هم بنا به فرموده رهبری باید کلیه تحریم ها لغو و بعد از راستی آزمایی، به برجام برخواهیم گشت.

 

گزارش از مهدی اسماعیل نژاد

 

انتهای پیام/ م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.