تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
کد خبر : 80420

فرماندار هشترود در جلسه ستاد تنظیم بازار مطرح کرد؛

در مورد توزیع نهاده های دامی مشکلی در هشترود وجود ندارد

در مورد توزیع نهاده های دامی مشکلی در هشترود وجود ندارد

امین امینیان گفت:در مورد توزیع نهاده های دامی هیچ مشکلی در سطح شهرستان هشترود وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، امین امینیان در جلسه ستاد تنظیم بازار هشترود گفت: توزیع اقلام مورد نیاز مردم باید عادلانه انجام گیرد تا در وضعیت بازار آشفته نگردد.وبه همه مردم در مقابل عرضه وتقاضا کنترل شود ومقدار تولیدی که در یک مرغداری تخم گذار انجام می گیرد باید کنترل شود تا همان مقدار تولید دربین متقاضیان عرضه گردد.

نماینده عالی دولت در هشترود خاطر نشان کرد:درلحظات پایان سال قیمت گذاری اصلا مورد قبول نیست طبق سخنان نماینده اداره راه وحمل ونقل جاده ای در آبان ماه جلسه ای برگزار شده است و در این جلسه قیمت مصوب ۲۵هزار تومان با سه نفر مسافر یک نفر جلو ودونفر عقب ،با افزایش ۲۶درصد انجام پذیرفته است که اصلا مورد قبول نیست چون در وسط سال قیمت گذاری انجام نمی گیرد چون بعداز عید نیز دوباره قیمت گذاری مجدد خواهد شد در حالی که این صورت جلسه وابلاغیه به فرمانداری واداره صمت ابلاغ نشده است واین جای سؤال دارد. این در حالی است که هرروز افزایش قیمت ها انجام می گیرد که قابل قبول نیست.ورانندگان مسافربری هر جور دلشان میخواهد سوار می کنندوکسی جلوی این تخلف را نمی گیرد.

فرماندار هشترود اظهار امید واری کرد: معیاری که برای مردم مورد قبول است باید عامه پسند باشد وستاد تنظیم بازار وظیفه اش کنترل وجلوگیری از افزایش خود سرانه قیمت ها باشد وتنظیم باز را در دست خود بگیرد ومسئولیتی که قبول کردیم باید در آن مسئولیت کوتاهی نکنیم چون مردم انتظار دارند وهمیشه مردم با آن کالاها سروکار دارند وما تمرکزمان باید روی این کالاها باشد.

امینیان متذکر شد:تمرکز ما باید در مواردی که مورد نیاز زوزانه مردم است بیشتر باشد وباید تصمیماتی بگیریم که جلو افزایش قیمت ها را بگیرد وهر دستگاهی که به نوعی متولی نظارت به افزایش قیمت ها است در کار خود گامهای اساسی بردارند.

فرماندار هشترود تاکید کرد:تحریم ظالمانه از یک طرف وبیماری کرونا از طرف دیگر دست به دست هم داده اند تا مسئولان در توزیع مواد مصرفی طوری عمل نمایند که به همه مردم از تمام مواد مصرفی برسد.

امین امینیان بیان کرد:نظارت ها باید طوری باشد که فروشنده نباید خود سرانه افزایش قیمت کند چون دستگاه ناظر باید بداند چه کسی تخلف می کند وباید با او سریعا برخورد نمایند دستگاههای ناظر باید هوشمندانه عمل نماید وچشم پوشی اصلا در کار ناظرین نباشد وبا افراد خاطی برخورد شدید بکنند .

امینیان یاد آوری کرد :ظلم وستم در بین بعضی اصناف برای همنوعان بیشتر شده است وهمه فرصت را برای خودشان می خواهند وهر چه دلشان می خواهد می کنند .وفضا باید طوری باشد که مردم نظارت کنند وخودشان بتوانند در مورد افزایش بی رویه کالا اعتراض نمایند.

امینیان یاد آوری کرد:۲۵قلم کالای اساسی باید قیمتشان روی آنها درج گردد وهر جنسی که فروخته میشود صاحب مغازه باید فاکتور ارائه نماید تا طبق فاکتور راستی آزمایی شود هر صنفی که خدمات ارائه می دهد باید فاکتور ارائه نماید وهر اصنافی که فاکتور ارائه نکند متخلف است وباید توسط ادارات مربوطه به مراجع قضایی معرفی شوند.ونظارت ها از اصناف هر روز توسط ناظرین در اختیار فرمانداری گذاشته شود.

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.