تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
کد خبر : 80270

مدیرکل ورزش و جوانان استان:

اعتبارات مصوبه حمایت از سلامت صرفا صرف امور درمان می شود/ برای داشتن جامعه سالم باید فکری به حال ورزش کشور کرد

اعتبارات مصوبه حمایت از سلامت صرفا صرف امور درمان می شود/ برای داشتن جامعه سالم باید فکری به حال ورزش کشور کرد

ایوب بهتاج گفت: نمایندگان محترم مجلس طرح حمایت از سلامت را در مجلس تصویب کردند اما همه اعتبارات حاصل از این مصوبه صرف امور درمان می شود و اصلا نگاهی به سلامت جسم که از طریق ورزش حاصل می شود، نشده است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان ظهر امروز در جلسه منطقه ای تعدادی از مدیران ادارات ورزش و جوانان استان در سالن جلسات فرمانداری هشترود گفت: متاسفانه اعتبارات ورزش استان کفاف هزینه های جاری آن را نمی دهد چه برسد به اینکه ما بفکر توسعه ورزش و حتی حمایت از ورزش قهرمانی باشیم.

 

وی افزود: نمایندگان محترم مجلس طرح حمایت از سلامت را در مجلس تصویب کردند اما همه اعتبارات حاصل از این مصوبه صرف امور درمان می شود و اصلا نگاهی به سلامت جسم که از طریق ورزش حاصل می شود، نشده است.

 

بهتاج ادامه داد: اکثر اعتبارات ورزش در جهه توسعه اماکن ورزشی بصورت اوراق هستند که در این شرایط اقتصادی کفاف هزینه ها را نمی دهد و اکثر پیمانکاران نیز حاضر به همکاری نمی شوند.

 

وی تاکید کرد: دغدغه مالی باعث شده ما در نگهداری اماکن ورزشی، حمایت از هیات های ورزشی و حتی حمایت از ورزشکاران و قهرمانان استان در تنگنا باشیم.

 

بهتاج تصریح کرد: برای اینکه جامعه سالمی داشته باشیم باید به فکر سلامت جسمی و روحی افراد باشیم و این از طریق ورزش حاصل خواهد شد.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: با ساخت خانه جوان در شهر هشترود قصد توسعه ان در جهت انتقال ساختمان فعلی اداره ورزش و جوانان به آن مکان هستیم.

 

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.