تاریخ انتشار : شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
کد خبر : 79720

نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس:

انتظار اقدام متقابل از عاملان ترور دانشمند هسته ای کشور داریم

انتظار اقدام متقابل از عاملان ترور دانشمند هسته ای کشور داریم

سیدحمزه امینی گفت: بی جوابی به تحرکات دشمن آنها را گستاخ تر می کند، همانطور که بعد از ترور سردار سلیمانی جواب دندان شکنی به ایادی کفر داده شد در این مورد هم انتظار اقدام متقابل داریم تا کمی داغ ملت ایران را بکاهد.

سیدحمزه امینی نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پیک هشترود و در واکنش به ترور مهندس فخری زاده دانمشند هسته ای کشور گفت: ترور دانشمند هسته ای کشور همه ملت ایران را غصه دار کرد و بار دیگر کینه دشمنان قسم خورده ما را عیان کرد.

 

وی افزود: این قبیل حوادث باعث خوشحالی دشمنان و ناراحتی ملت ایران می شود اما دشمنان بدانند خون شهدائی چون فخری زاده درخت تنومند انقلاب اسلامی را تناورتر خواهد کرد.

 

امینی تاکید کرد: بی جوابی به تحرکات دشمن آنها را گستاخ تر می کند، همانطور که بعد از ترور سردار سلیمانی جواب دندان شکنی به ایادی کفر داده شد در این مورد هم انتظار اقدام متقابل داریم تا کمی داغ ملت ایران را بکاهد.

 

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند که با ترور یک دانشمند ایرانی، قطار حرکت این انقلاب متوقف نمی شود چراکه شاگردان شهید فخری زاده ادامه دهنده راه وی خواهند بود.

 

مصاحبه از مهدی اسماعیل نژاد

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.