تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
کد خبر : 79633

فرمانده سپاه ناحیه هشترود:

اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در هشترود

اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در هشترود

سرهنگ مالک ناجی با اشاره به نقش بسیج در همه عرصه های حیات ایرانیان در دوره پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون گفت: برای بزرگداشت هفته بسیج اجرای بیش از ۱۰۰برنامه در این شهرستان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، سرهنگ مالک ناجی روز پنجشنبه در یک گفت و گوی خبری افزود: بسیجیان با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری از تمام آزمون های سخت با موفقیت بیرون آمده اند.
وی اظهار کرد: بسیج امروز یک سازمان یا یک نهاد یا یک شخصیت حقوقی و حقیقی نیست، بلکه این شجره طیبه به برکت خون شهدایش شناخته می شود؛ بسیج یک فرهنگ، گفتمان و یک ایدئولوژِی اصیل در جهان بشریت است و حد و مرز نمی شناسد.
ناجی تاکید کرد: بسیجی بودن به ویژگی های والای اخلاص و تقوا بستگی دارد و در یک کلام بسیجی یعنی پیرو ولایت و مزین به نور رهبر.
فرمانده سپاه ناحیه هشترود تشریح کرد: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه برای اجرا در طول هفته بسیج در نظر گرفته شده که دیدار با امام جمعه شهرستان، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای بسیجی، برپایی ایستگاه های سلامت محور با موضوع کرونا با همکاری شبکه بهداشت و درمان هشترود و اجرای یادواره های شهدا در فضای مجازی و حقیقی و با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله آنهاست.
وی ادامه داد: اجرای محلات مهربانی در جهت شناسایی آسیب های اجتماعی و اهدای جهیزیه به نو عروسان، اجرای سرود خیابانی و رزمایش کمک های مومنانه، معرفی ۹۰ نفر توسط بسیج سازندگی و با کمک کمیته حضرت امام (ره) جهت دریافت تسهیلات بانکی و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در فضای مجازی از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته مقدس بسیج در شهرستان هشترود است.

 

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.