تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
کد خبر : 79580

امام جمعه هشترود:

لزوم ترویج کتاب وکتابخوانی در جامعه

لزوم ترویج کتاب وکتابخوانی در جامعه

حجت الاسلام جعفریان گفت: اهمیت به کتاب و مطالعه آن از جمله مسائل فرهنگی کشود می باشد که بخش‌های دولتی در قبال آن مسئولیت دارند و باید با قدرت و دانایی زیاد بر مسائل فرهنگی بازرسی و آنها را حل نمایند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام جعفریان امام جمعه هشترود تاکید کرد: اهمیت به کتاب و مطالعه آن از جمله مسائل فرهنگی کشود می باشد که بخش‌های دولتی در قبال آن مسئولیت دارند و باید با قدرت و دانایی زیاد بر مسائل فرهنگی بازرسی و آنها را حل نمایند. همچنین مسئولین دولتی باید از افراد متفکر و اهل قلم بخواهند تا در این مورد مطالعه و پژوهش انجام دهند و نتایج پژوهش آنها را در دسترس عموم قرار دهند تا سبب فرهنگ سازی در جامعه شود.

? وی در مورد عمل به دستورات مقام معظم رهبری نیز خاطر نشان کرد: ملت ایران اسلامی تابع دستور رهبر ومقتدای خویش هستند وهر چه ایشان دستور فرمایند مردم با کمال میل به آن لبیک می گویند.

?جعفریان متذکر شد: انقلاب اسلامی ایران با خون پاک هزاران جوان انقلابی که در راه اعتلای این نظام الهی از جان خود گذشتند به این مرحله رسیده است و ما وظیفه داریم که با اطاعت از فرمایشات مقام عظمای ولایت در جهت حفظ آرمانهای مقدس آن بکوشیم.

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.