تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
کد خبر : 79547

فرماندار هشترود در نست خبری با خبرنگاران:

اعتراض داوطلبان استخدامی درمانگاه تامین اجتماعی هشترود علت اصلی تاخیر در افتتاح این مرکز/ اعضای شورای شهر به دنبال قدرت طلبی هستند

اعتراض داوطلبان استخدامی درمانگاه تامین اجتماعی هشترود علت اصلی تاخیر در افتتاح این مرکز/ اعضای شورای شهر به دنبال قدرت طلبی هستند

امین امینیان گفت: تنها مشکل درمانگاه تامین احتماعی هشترود قضیه جذب نیرو و اعتراض شدید تعدادی از داوطلبان بود که به گزینش غیربومی در این مرکز اعتراض داشتند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، امینیان فرماندار هشترود شامگاه سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: درمانگاه تامین اجتماعی هشترود سال گذشته با بیش از ۲۴ میلیارد تومان تکمیل سده و آماده بهره برداری است.

 

وی افزود: تنها مشکل این درمانگاه قضیه جذب نیرو و اعتراض شدید تعدادی از داوطلبان بود که به گزینش غیربومی در این مرکز اعتراض داشتند.

 

فرماندار هشترود تصریح کرد: ما چندین بار پیگیر جذب نیروی بومی بودیم اما دیوان عدالت مصوبه جذب نیروی بومی را ابطال کرده بود و چون ما پیگیر این قضیه بودیم سازمان تامین اجتماعی از ما نسبت به این قضیه دلگیر شده و انتظار داشتند که بعد از اعلام نتایج با آنها همراه باشیم و اعتراضات داوطلبان را منعکس نکنیم.

 

وی یادآور شد: ما بصورت جدی پیگیر افتتاح این مرکز هستیم تا ۱۰ هزار نفر بیمه شده هشترودی از این مرکز بصورت رایگان استفاده کنند.

 

درب اتاق فرماندار بر روی سرمایه گذاران باز است/ افتتاح درمانگاه تخصصی هشترود تا اواخر آذر به همراه راه اندازی دستگاه سی تی اسکن

 

امینیان گفت: درب اتاق بنده بر روی سرمایه گذاران باز است اما سرمایه گذاران نیز باید اهلیت کافی داشته باشند.

 

وی افزود: درمانگاه تخصصی که در محوطه بیمارستان هشترود در حال احداث است، پیشرفت ۹۰ درصدی دارد و تا اواخر آذر به بهره برداری کامل خواهد رسید و حتی دستگاه سی تی اسکن نیز برای آن تهیه شده است.

 

امینیان تاکید کرد: در روزهای کرونایی باید نوبت دهی درمانگاه هشترود بصورت اینترنتی باشد تا صفی جهت دریافت نوبت تشکیل نشود و اعتراض شهروندان نسبت به این موضوع را هم پیگیر خواهیم شد.

 

با راه اندازی کارخانه آسفالت هشترود با مشارکت بخش خصوصی تا بهار سال آینده دیگر مشکل آسفالت نخواهیم داشت

 

وی ادامه داد: یکی از مشکلات نامناسب بودن راههای روستایی کمبود اعتبار نیست بلکه مشکل پیمانکار است.

 

وی افزود: ما بررسی کردیم و دیدیم که در سالهای گذشته آسفالت راههای روستایی شهرستان تامین اعتبار شده اما بدلیل نبود پیمانکار اجرا نشده است.

 

امینیان تاکید کرد: با مشارکت بخش خصوصی احدتث واحد مدرن تولید آسفالت آغاز شده و قرار است تا بهار سال آینده به بهره برداری برسد.

 

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این واحد، برای همیشه مشکل تامین آسفالت شهرستان هشترود حل خواهد شد.

 

عملکرد خاصی از شورای دور پنجم شهر هشترود ندیده ایم/ اعضای شورای شهر به دنبال قدرت طلبی هستند

 

فرماندار هشترود اذعان کرد: نگاه ما به اعضای شورای شهر به عنوان یک واحد به عنوان شورای شهر است.

 

وی افزود: متاسفانه شورای دور پنجم شهر هشترود عملکرد خاصی نداشته اند و پاسخگوی نیازهای شهروندان نبوده اند البته عملکرد شهردار را باید از آنها جدا کرد.

 

وی تاکید کرد: اعضای شورای شهر به دنبال منافع فردی و قدرت طلبی هستند و این کار باعث شده شهر و شهروندان صدمه ببینند چون شورا در جایگاه شورا قرار نگرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: فرماندار ناظر بر عمل کرد شورای شهر است و ما از این مسئولیت خود عدول نخواهیم کرد و اگر مشکلی پیش آید برخورد خواهیم کرد.

 

وی یادآور شد: اعضای شورای شهر در روزهای آینده تا انتخابات در کنار یکدیگر فعالیت داشته باشند تابه اعتماد مردم نسبت به جایگاه شورای شهر لطمه وارد نکنند.

 

وی ادامه داد:عملکرد شهردار هشترود چشمگیر است و ما هم در کنار وی هستیم.

 

 

گزارش از مهدی اسماعیل نژاد

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.