تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
کد خبر : 79133

رئیس دادگستری هشترود خبر داد؛

جریمه متخلفان عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به کار اجباری در بخش کرونائی بیمارستان/ تشکیل ۲۹ پرونده تهدی علیه بهداشت عمومی در ایام کرونائی

جریمه متخلفان عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به کار اجباری در بخش کرونائی بیمارستان/ تشکیل ۲۹ پرونده تهدی علیه بهداشت عمومی در ایام کرونائی

رحیم استادی گفت: هر فرد و یا صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند و یا افزادی که اقدام به برگزاری مراسم های عمومی مانند عزا و عروسی کنند طبق تصمیم، جریمه آنها کار اجباری در بخش کرونایی بیمارستان و یا ارائه خدمات عمومی رایگان در آنجا خواهد بود.

رحیم استادی رئیس دادگستری هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: وضعیت کرونا در هشترود همه مردم را مضطرب کرده است از این رو قصد داریم در صورت عدم رعایت ضوابط بهداشتی اقدامات سخت گیرانه‌ای را در این شهرستان اجرایی کرده تا بتوانیم از گسترش کرونا جلوگیری کنیم.

وی افزود: هر فرد و یا صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند و یا افزادی که اقدام به برگزاری مراسم های عمومی مانند عزا و عروسی کنند طبق تصمیم، جریمه آنها کار اجباری در بخش کرونایی بیمارستان و یا ارائه خدمات عمومی رایگان در آنجا خواهد بود.

استادی تصریح کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا در شهرستان هشترود، تعداد ۲۹ پرونده تهدید علیه بهداشت عمومی و تعداد ۱۶ پرونده کرونایی در بخش ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشتی دادگستری هشترود تشکیل شده که جز پنج پرونده که در مرحله رسیدگی است، بقیه پرونده‌ها با اعلام حکم تادیبی و جریمه نقدی، مختومه شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به افزایش افراد کرونایی در هشترود و مرگ و میر ناشی از این بیماری از تمامی هموطنان می‌خواهم که از سفر به این شهرستان خودداری کنند.

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.