تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 78154

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

ظرفیت ایجاد پایگاه ملی گردشگری در قلعه ضحاک هشترود

ظرفیت ایجاد پایگاه ملی گردشگری در قلعه ضحاک هشترود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: قلعه ضحاک هشترود ظرفیت ایجاد پایگاه ملی گردشگری را دارد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، جلسه کارگروه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان هشترود با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، فرماندار این شهرستان و معاون میراث‌فرهنگی آذربایجان‌شرقی امروز برگزار برگزار شد.

احمد حمزه زاده در این جلسه اظهار داشت: صنعت گردشگری تا قبل از کرونا دومین صنعت در جهان بود ولی کرونا باعث شد که این صنعت افت ویژه ای داشته باشد.

حمزه زاده ادامه داد: بعداز پایان کرونا سعی خواهیم کرد که شرایط را به حال اول در بیاوریم. ما برای پسا کرونا برنامه‌هایی در نظر گرفته‌ایم که بعد از پایان کرونا اقدام خواهیم کرد.

حمزه زاده در مورد تهیه برنامه معرفی این شهرستان نیز گفت: دو فیلم مستند برای معرفی شهرستان هشترود در حال تهیه و ضبط است که هم از پرس تی وی به زبان انگلیسی وهم از شبکه‌های دیگر پخش خواهد شد. این مستندها در حال تولید بوده و بعداز پایان فیلم برداری زمان پخش آن اعلام می‌شود.

حمزه زاده از رئیس میراث فرهنگی هشترود خواست که بعد از پایان کرونا اموزش های خود را در زمینه‌های صنایع دستی اغاز کرده و با ایجاد بازارهای اینترنتی این هنرهای دستی را به جهانیان شناساند و برای فروش صنایع دستی اقدام کرد.

حمزه زاده قلعه ضحاک هشترود را یکی از بکرترین و ناب‌ترین مناطق در سطح استان معرفی کرد و گفت: باید برای معرفی این ظرفیت بزرگ گردشگری استان تلاش کنیم.

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.