تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
کد خبر : 78127

سرپرست شبکه بهداشت و درمان چاراویماق خبر داد؛

افزایش بیماران مثبت قطعی کرونایی در شهرستان چاراویماق به ۸۳ نفر

افزایش بیماران مثبت قطعی کرونایی در شهرستان چاراویماق به ۸۳ نفر

نوروزی گفت: متأسفانه در طول هفته گذشته تعداد بیماران مثبت قطعی کرونایی در شهرستان چاراویماق با یک شیب بسیار صعودی مواجهه بوده است به طوری که در طول هفته گذشته بیش از ۲۳نفر بیمار جدید شناسایی شده است.

مهندس نوروزی سرپرست شبکه بهداشت و درمان چاراویماق در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: متأسفانه در طول هفته گذشته تعداد بیماران مثبت قطعی کرونایی در شهرستان با یک شیب بسیار صعودی  مواجهه بوده است به طوری که در طول هفته گذشته بیش از ۲۳نفر  بیمار جدید شناسایی شده است که متاسفانه و باز با نهایت تاسف بیشتر بیماران شناسایی شده جدید مربوط به یک مراسم عروسی در یکی از روستاهای شهرستان بوده است.

? وی تاکید کرد: لذا بدین وسیله به اطلاع مردم بزرگوار شهرستان می‌رساند با توجه به وضعیت قرمز شهرستان و وضعیت سطح هشدار جدی، به استناد هماهنگی به عمل آمده با دادستانی محترم و فرمانداری محترم شهرستان تا اطلاع ثانوی با هر گونه برگذاری مراسمات عقد و عروسی و مراسمات مذهبی(خارج از پروتکل های تعیین شده) و فاتحه خوانی و…. با جدیت  و به شدت برخورد خواهد شد و مسئولیت به خطر افتادن سلامتی و جان مردم بر عهده متولی برگذاری مراسمات خواهد بود.

? نوروزی تصریح کرد: بدیهی است در صورت تداوم شرایط و عدم رعایت فاصله گذاری توسط مردم ستاد شهرستانی فرماندهی مدیریت مبارزه با بیماری کرونا ناگزیر به بازگرداندن کلیه محدودیت های قبلی علی الخصوص در خصوص اماکن پر ازدحام، بازار هفتگی، مراکز تفریحی خواهد بود.

? وی خاطرنشان کرد: از عموم مردم شریف شهرستان خواهشمند است با توجه به روند شیوع بیماری در شهرستان حتما وجود  کرونا را جدی گرفته و پروتکل های بهداشتی را  کاملا رعایت کرده و تا حد امکان از حضور در اجتماعات به جد پرهیز شود و در صورت ضرورت حضور در اجتماعات  از ماسک استفاده شود.

#فاصله_گذاری_اجتماعی

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.