تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۵۹
کد خبر : 78116

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس:

هیات رئیسه جدید به لحاظ جناحی یک دست هستند/ نماینده مستقل هستم و با همه جناح های سیاسی ارتباط دارم/ علاقمند به حضور در کمیسیون اجتماعی هستم/ تلاشی برای تغییر روسای ادارات ندارم

هیات رئیسه جدید به لحاظ جناحی یک دست هستند/ نماینده مستقل هستم و با همه جناح های سیاسی ارتباط دارم/ علاقمند به حضور در کمیسیون اجتماعی هستم/ تلاشی برای تغییر روسای ادارات ندارم

سیدحمزه امینی گفت: در دوره قبلی بنده با نمایندگان هردو جناح ارتباط داشتم و ارتباط بنده با نمایندگان اصلاح طلب از جمله حضرتی برای استفاده از ارتباط ایشان با دولت جهت اخذ خدمات به منطقه بودم و حتی با نمایندگان اصولگرا هم دوست بوده و از آنها نیز در بسیاری از کارها مشورت می گرفتم.

سیدحمزه امینی نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود در مورد ترکیب هیات رئیسه جدید مجلس گفت: خوشبختانه مجلس یک دستی به لحاظ جناحی شکل گرفته و هیات رییسه جدید نیز یک دست هستند و این امر ما را به روزهای آینده امیدوار کرده است.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در مورد اینکه جنابعالی در دوره قبلی بیشتر با نمایندگان اصلاح طلبی همراه بودید که دیگر انتخاب نشده اند و در این دوره ارتباطات شما چگونه خواهد بود، افزود: در دوره قبلی بنده با نمایندگان هردو جناح ارتباط داشتم و ارتباط بنده با نمایندگان اصلاح طلب از جمله حضرتی برای استفاده از ارتباط ایشان با دولت جهت اخذ خدمات به منطقه بودم و حتی با نمایندگان اصولگرا هم دوست بوده و از آنها نیز در بسیاری از کارها مشورت می گرفتم.

 

امینی ادامه داد: بنده نماینده مستقل هستم و فرقی هم نمی کند کدام جریان در مجلس در اکثریت باشد و بنده بدنبال منافع شهرستان های هشترود و چاراویماق هستم.

 

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مورد کمیسیون مورد نظر خود برای این دوره از مجلس نیز تصریح کرد: با توجه به علاقه و تمایل درونی به کمیسیون اجتماعی علاقمند هستم و هر ۳ اولویت خود را نیز برای این کمیسیون پیشنهاد داده ام.

 

وی در مورد برنامه های های خودبرای سال ۹۹ نیز خاطرنشان کرد: پیگیری طرح های نیمه تمام عمرانی، احیای مجدد قطعه ۵ آزاد راه که تقریبا در آستانه تعطیلی است، ادامه اجرای طرح تصفیه خانه فاضلاب شهرستان و طرح های عمرانی و شهری با همکاری شهرداری در اولویت های شهری است.

 

امینی در مورد شایعه تغییرات در روسای ادارات نیز خاطرنشان کرد: هیچ اقدامی برای تغییر روسای ادارات و همچنین مسئولین دفتر در شهرستان های هشترود و چاراویماق نداشته ایم.

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.