تاریخ انتشار : جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
کد خبر : 78040

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هشترود:

یکی از مهمترین پیام های روز قدس زیر بار ظلم نرفتن ملت های مسلمان است

یکی از مهمترین پیام های روز قدس زیر بار ظلم نرفتن ملت های مسلمان است

حجت الاسلام امیرنژاد گفت: زیر بار ظلم نرفتن مسلمانان یکی از مهم‌ترین پیام‌های روز جهانی قدس است.

حجه الاسلام حسن امیرنژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت : امسال، تقارن ارزشمند روز جهانی قدس، به عنوان نماد ظلم‌ستیزی و مبارزات ضدصهیونیستی امت اسلامی، با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانگر پیوند عمیق و معنادار آرمان قدس شریف با ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است.
امیر نژاد ادامه داد: همان گونه که رزمندگان دوران دفاع مقدس با اقتداء به حضرت امام خمینی«ره» و با محوریت رکن رکین ولایت فقیه در سوم خرداد ۱۳۶۱ موفق به خلق حماسه‌ی بی‌بدیل فتح خرمشهر شدند، اینک همان فرزندان انقلاب اسلامی و نسل‌های بعد از آن، با تأسی به روح ایمان، خودباوری و اتکاء به خداوند قادر متعال، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری «مدظله العالی» را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اندنسل آگاه، متعهد و انقلابی ضمن تلاش برای پیشرفت در عرصه‌های مختلف، بیش از هر زمان دیگری در تداوم راه باشکوه شهیدان انقلاب اسلامی و به ویژه سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی مصمم هستند و تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی و تحقق آرمان قدس شریف از پا نخواهند نشست.

 

وی افزود:  تدبیر حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، امیدواری برای تحقق آرمان مقدس قدس شریف را بیش از هر زمان دیگری در جهان اسلام ایجاد کرد و همچنین باعث فرو ریختن کاخ پوشالی استکبار جهانی شد.ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با درک شرایط حساس جهانی و همچنین با توجه به شرایط متفاوت امسال، نسبت به سال‌های گذشته گوش جان به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب خواهند سپرد تا آن را به عنوان چراغ روشنی بخش راه آینده قرار دهند.

 

وی با بیان اینکه زیر بار ظلم نرفتن مسلمانان یکی از مهم‌ترین پیام‌های روز جهانی قدس است، تاکید کرد: روز قدس عامل وحدت مسلمانان در دفاع از آرمان‌های فلسطین است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه هشترود با بیان اینکه روز قدس روز اتحاد و عزت مسلمانان در سراسر جهان است، ابراز کرد: روز قدس روز نمایش قدرت و وحدت مسلمانان علیه استکبار جهانی است نهال مقاومت را امام صدر کاشت و جمهوری اسلامی آن نهال را پروراند و شهدا نیز آن را سیراب کردند. نامگذاری روز قدس از ابتکارات امام خمینی(ره) بود که حتی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به مسئلۀ فلسطین توجه داشت. پس از او جانشین خلف او، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای نیز در همین مسیر حمایت از این مردم مظلوم قدم برداشت. ملت ایران نیز به تبع این دو رهبر و بر اساس حق‌خواهی خود همواره جزو حامیان مردم مظلوم فلسطین و دشمنان اسرائیل بوده‌اند. این عوامل امروز مقاومت را به‌چنان درخت تناوری بدل کرده است که اسرائیل درحال حاضر رسیدن به مطامع خود را فقط در خواب می‌بیند و ان شاء الله به زودی اثری از آن بر روی نقشه نخواهیم یافت.

 

انتهای پیام/ م.ا
.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.