تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
کد خبر : 78036

در پیام فرمانده سپاه ناحیه هشترود بمناسبت روز قدس آمده است:

ملتهای آزادی خواه جهان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ایام بحران کرونا، روز قدس امسال را باشکوهتر برگزار خواهند کرد

ملتهای آزادی خواه جهان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ایام بحران کرونا، روز قدس امسال را باشکوهتر برگزار خواهند کرد

سرهنگ پاسدار جعفر غیابی گفت: ملتهای آزادی خواهد جهان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ایاک بحران کرونا، روز قدس را باشکوهتر برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، متن این پیام بدین شرح است:

 

روز قدس، یکی از ابتکارات عظیم حضرت امام خمینی(ره) در عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از مظلومیت فلسطین عزیز  و اعلام برائت از  استکبار  جهانی و در رأس  آن رژیم صهیونیستی است.

آزادگان جهان هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با شعار مرگ بر اسرائیل  این پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) را به  گوش جهانیان طنین‏ انداز می کنند که:

«من از عموم مسلمانان جهان و دولت های اسلامی می خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان روز قدس انتخاب و طی مراسمی همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام نمایند» (صحیفه امام، ج‏۹، ص ۲۶۷‏).

بدون شک روز قدس، روز وعده قطعی الهی  بر افول آمریکا و سقوط رژیم اشغالگر قدس در منطقه است که با جهاد و مقاومت امت اسلامی  و بسیج امکانات فرهنگی، اقتصادی،اجتماعی ، سیاسی و نظامی خود، طومار حیات این رژیم نامشروع را در هم پیچیده و این غده سرطانی را از قلب دنیای اسلام، محو کنند.
امسال که ویروس منحوس کرونا اجازه برگزاری راهپیمایی روز قدس را در عالَم سلب کرده، ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی که شاید از این موضوع احساس سرخوشی نماید مطمئنا ملتهای مسلمان بویژه ملت مسلمان ایران  قدرتمندتر از گذشته و با استفاده از فضای مجازی، این شادی کاذب به کام غاصبان قدس شریف را زهر خواهند کرد چرا که با زنده نگه داشتن آرمان قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین  در تحقق وعده الهی که «باطل ماندنی نیست»، یاری می کنند.
ان شاءالله

 

سرهنگ پاسدار جعفر عیابی

فرمانده سپاه ناحیه هشترود

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مرتضی اقدمی پنجشنبه , 1 خرداد 1399 - 18:45

مرگ بر امریکا