تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد خبر : 78012

فرماندار هشترود:

اعمال محدودیت تردد به ۳ روستای دارای آمار زیاد مبتلایان به کرونا/ برخورد با برگزارکنندگان مراسم های تعزیه در مساجد روستائی/ خریداران شن و ماسه فاکتور درخواست کنند/ قیمت استاندارد شن و ماسه بین ۱۸ تا ۲۰ هزار تومان است

اعمال محدودیت تردد به ۳ روستای دارای آمار زیاد مبتلایان به کرونا/ برخورد با برگزارکنندگان مراسم های تعزیه در مساجد روستائی/ خریداران شن و ماسه فاکتور درخواست کنند/ قیمت استاندارد شن و ماسه بین ۱۸ تا ۲۰ هزار تومان است

امین امینیان گفت: در شهرستان هشترود بحث قرنطینه هیچ روستائی مطرح نیست بلکه بدلیل افزایش آمار مبتلایان در ۳ روستای شهرستان برای آن روستاها محدودیت تردد اعمال شده است.

امین امینیان فرماندار هشترود در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پیک هشترود، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان تعداد افراد مبتلا به کرونا در روزهای گذشته در منطقه گفت: این افزایش آمار از یک طرف با افزایش تعداد نمونه گیری ها از اطرافیان مبتلایان به کرونا بدست آمده و از طرفی بدلیل عدم رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند از سوی برخی از مردم بدست آمده است.

 

وی افزود: در شهرستان هشترود بحث قرنطینه هیچ روستائی مطرح نیست بلکه بدلیل افزایش آمار مبتلایان در ۳ روستای شهرستان برای آن روستاها محدودیت تردد اعمال شده است که بدلیل حفظ حرمت اهالی روستاها و تبعات حاشیه ای از اعلام نام آن روستاها اجتناب می کنیم.

 

امینیان تاکید کرد: برگزاری هر نوع تجمع عمومی به بهانه برگزاری مراسمات تعزیه در مساجد سطح شهر و روستاها ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد و مساجد هم در این روزها فقط در شب های احیا و از ساعت ۱۲ شب تا ۲ صبح باز خواهند بود.

 

قیمت استاندارد شن و ماسه بین ۱۸ تا ۲۰ هزار تومان است

 

فرماندار هشترود همچنین در مورد گلایه شهروندان از وضعیت فروش شن و ماسه در شهرستان نیز تصریح کرد: در این موضوع، بحث منافع عمومی مطرح است و به فروسندگان مصالح مهلت داده این تا استانداردهای لازم را اخذ کرده و هرکدام باسکول اختصاصی نیز داشته باشند چراکه هیچ کدام از فروشندگان مجوز ندارند و در صورت عدم اخذ استاندارهای لازم پلم خواهند شد.

 

وی ادامه داد: قیمت استاندارد شن و ماسه با تحویل در کارگاه بین ۱۸ تا ۲۰ هزار تومان است و خریداران حتما درخواست صدور فاکتور کنند تا با گران فروشان برخورد شود.

 

امینیان همچنین برای افزایش میزان توزیع شن و ماسه در سطح شهرستان، از راه اندازی ۲ واحد جدید در روزهای آتی خبر داد.

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.