تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۹:۵۲
کد خبر : 77984

ایستگاه آتش نشانی در اتوبان هشترود به تبریز احداث می‌شود

ایستگاه آتش نشانی در اتوبان هشترود به تبریز احداث می‌شود

فرماندار هشترود از احداث ایستگاه آتش نشانی در مسیر اتوبان هشترود به تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود؛ امینیان فرماندار هشترود امروز در جلسه شورای ترافیک و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هشترود ازاحداث ایستگاه آتش نشانی در مسیر اتوبان هشترود به تبریز خبر داد.

امینیان گفت: آموزش و فرهنگ سازی مهمترین نیاز شهر است، ما فقط به فکر خودرو‌ها هستیم و سعی می‌کنیم تا راه را برای خودرو‌ها مساعد کنیم، اما باید فرهنگ سازی شهروندان هم مد نظر قرار گیرد.

او گفت: باید در مواقع ضروری از خودرو شخصی استفاده کنیم تا هم از آلودگی هوا جلوگیری گردد و هم از ترافیک سنگین در شهر جلوگیری شود.

او با انتقاد از دست فروشان در سطح شهر گفت: شهردار باید دست فروشان را جمع آوری کند و در نقطه‌ای از شهر محلی برای استقرار آن‌ها انتخاب کند تا به نوعی ترافیک سبک‌تر شود، باید جلوی این دست فروشان گرفته شود تا مغازه داران هم دچار مشکل نشوند.

امینیان افزود: در برخی نقاط آزادراه نیاز به مه شکن و بهسازی آسفالت وجود دارد که ادارات مرتبط باید در فصل کاری چاره‌ای به این نواقص بکنند.

او گفت: مجریان پروژه اتوبان پیامبر اعظم (ص) و اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای وهم دولت کمک کنند تا این مشکلات هرچه سریع‌تر رفع گردد، ادارات مربوطه نسبت به موارد و نقاط حادثه خیز راه‌های مواصلاتی توجه خاص داشته باشند.

فرماندار هشترود در پایان با تقدیر از ساماندهی خودرو‌های مسافربری مسیر هشترود به تبریز گفت: در مورد احداث و استقرار ایستگاه آتش نشانی در آزادراه ما اعلام آمادگی می‌کنیم هر نهادی که به نوعی در این کار دخیل است در ساخت و تجهیز آن حمایت‌هایی صورت بگیرد تا هر چه سریع‌تر جهت دایر کردن یک ایستگاه آتش نشانی مختص اتوبان در نقطه مورد تأیید اقدام گردد.

 

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.