تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
کد خبر : 77710

فرماندار هشترود:

اجرای قاطعانه طرح ملی فاصله اجتماعی همزمان با سراسر کشور از ساعت ۲۴ امشب در شهرستان هشترود/ خودروهای غیربومی تا امشب شهر را ترک کنند/ ممنوعیت برگزاری تجمعات ۱۳ فروردین

اجرای قاطعانه طرح ملی فاصله اجتماعی همزمان با سراسر کشور از ساعت ۲۴ امشب در شهرستان هشترود/ خودروهای غیربومی تا امشب شهر را ترک کنند/ ممنوعیت برگزاری تجمعات ۱۳ فروردین

امین امینیان گفت: در راستای اجرای این طرح ملی، از ساعت ۲۴ امشب ۷ فروردین از تردد کلیه خودروهای غیربومی در شهرستان جلوگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، امین امینیان فرماندار هشترود و رئیس ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در شهرستان، با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای این طرح ملی، از ساعت ۲۴ امشب ۷ فروردین از تردد کلیه خودروهای غیربومی در شهرستان جلوگیری شده و افراد متخلف مبلغ ۵۰۰ هزار تومان #جریمه و خودروی آنها نیز بمدت یکماه در پارکینگ توقیف خواهد شد. لذا خودروهای غیربومی هم تا امشب شهرستان را ترک کنند.

امینیان ادامه داد: تمامی فروشگاهها و واحدهای تجاری بغیر از فروشگاههای موادغذایی و مایحتاج ضروری، #تعطیل بوده و واحدهای متخلف، بمدت یکماه #پلمپ می شوند. اصناف ضروری هم باید موارد بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار هشترود همچنین از ممنوعیت تردد تاکسی های درون و برون شهری و آژانس های تلفنی نیز بجز موارد اورژانسی در طول اجرای طرح خبر داد و از هموطنان و همشهریان خواست از ترددهای غیرضروری و حضور در اماکن عمومی، بشدت پرهیز نمایند.

وی افزود: این طرح فعلا تا ۱۵ فروردین اجرا خواهد شد و در صورت موفقیت آمیز بودن طرح، تا یک هفته دیگر هم ادامه خواهد یافت.

وی گفت: هر مکانی و هر مراسم رسمی و غیررسمی که احتمال تجمع افراد در آنجا وجود دارد تعطیل خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بانک ها بصورت شیفت کاری خواهند بود و دفاتر قضایی نیز با هماهنگی دایر خواهند بود اما بقیه دفاتر تعطیل خواهند بود. ادارات نیز با حداقل نیرو دایر خواهند بود.

فرماندار هشترود تصریح کرد: هرگونه تجمعات در روز ۱۳ فروردین روز طبیعت نیز ممنوع است و از ترددها جلوگیری خواهد شد.

فرماندار هشترود پیشنهادات خبرنگار این رسانه مبنی بر توزیع ماسک بین روستانشینان به هزینه دهیاری ها و ضدعفونی عمومی کل شهر با همکاری مردم گفت: هر چند هزینه های دهیاری ها چارچوب خودش را دارد اما بررسی می کنیم که بتوانیم با هزینه های آنها و لااقل برای خانواده های طبقه پایین در روستاها ماسک توزیع شود.

وی با تایید پیشنهاد پیک هشترود نیز افزود: روز شنبه با همکاری و مشارکت همه خانواده ها ضدعفونی سطح شهر صورت گیرد یعنی هر فرد حداقل محیط بیرونی خانه و کوچه ها را ضدعفونی کند.

امینیان همچنین گفت: کشاورزان به عاملین توزیع کود معرفی شده اند و قرار است بصورت تک به تک با آنها از سوی عاملین تماس گرفته شود تا کود خود را تحویل بگیرند تا از تجمع خودداری شود‌.

#همه_با_هم_علیه_کرونا
#در_خانه_بمانیم
#به_خانه_برگردیم

 

گزارش از مهدی اسمعیل نژاد
انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.