تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
کد خبر : 77701

جاذبه های گردشگری آنتالیا که نباید از دست داد

جاذبه های گردشگری آنتالیا که نباید از دست داد

  آنتالیا را می توان یکی از بهترین مناطق توریستی در کشور ترکیه دانست زیرا با داشتن سواحل بسیار زیبای خود و اب و هوایی بسیار دوستداشتنی در فصل های گرم سال بسیاری از کسانی را که علاقه بسیار زیادی به سفر دارند را به خود جلب می کند. آنتالیا از مراکز گردشگری بیشماری تشکیل

 

آنتالیا را می توان یکی از بهترین مناطق توریستی در کشور ترکیه دانست زیرا با داشتن سواحل بسیار زیبای خود و اب و هوایی بسیار دوستداشتنی در فصل های گرم سال بسیاری از کسانی را که علاقه بسیار زیادی به سفر دارند را به خود جلب می کند. آنتالیا از مراکز گردشگری بیشماری تشکیل شده است که در میان آنها اقامتگاه ها و همینطور مراکز توریستی بسیاری به چشم می خورد. این شهر دارای فرودگاهی بین المللی بوده که با داشتن مرز آبی با دریای مدیترانه توانسته است بسیار جذاب و همینطور هیجان انگیز باشد به واسطه تفریحات ابی بسیار بی نظیری که در دسترس شما خواهد بود. آنتالیا را می توان مرکز استان آنتالیا دانست این شهر با سه شهر مهم دیگر که هرکدام در بخش های غربی و شرقی شمالی آنتالیا قرار دارند محاصره شده است. بلک دارای مناطق مختلف است که همه این مناطق دارای جاذبه های تفریحی بسیار بی شماری میباشند. این مناطق شامل لارا، بلک و کمر می شوند که منطقه کمر به دلیل داشتن سواحلی بسیار زیبا دارای شهرت بسیار زیادی در میان گردشگران خارجی می باشد.

بهترین زمان سفر

تور آنتالیا ارزان سفر باتو به واسطه داشتن آب و هوایی بسیار گرم و معتدل و به دلیل مجاورت آن با دریای مدیترانه یکی از بهترین مناطق را از نظر اب و هوایی در کشور ترکیه دارد. اما بهترین زمان سفر به این شهر از ابتدای بهار یعنی در ماه های مارچ تا اواخر تابستان است یعنی ماه دسامبر است اما در ادامه نیز شما می توانید به این شهر بروید و به عقیده ی من این زمان ها به دلیل داشتن حجم کمتری از گردشگر بسیار خوب خواهد بود.

شب های ترکی

شب ها ترکی د آنتالیا یکی از برنامه های بسیار مفرح و هیجان انگیزی است که در این شهر شما می توانید از آنها استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید. این برنامه ها شامل نمایش های بسیار زیبایی می باشد که تا حد زیادی از فرهنگ مردم بومی و همینطور مردم محلی می آید. این برنامه به صورت جدا گانه در بخش هایی از آنتالیا اجرا می شود که در آنها رسومات بسیار زیبایی مانند ازدواج مردم محلی در دوره های متفاوتی از این شهر به نمایش گذاشته می شود و شما را با فرهنگ این مردمان بیشتر اشنا میکند ززیرا همانطور که میدانید این منطقه از زمان های بسیار دور پذیرای نوع انسان متمدن بوده است و نام آن نیز برگرفته یکی از حکمرانان یونان به همین نام بوده است.

رفتینگ

یکی از بهترین تفریحاتی که می توانید در ترکیه و در آنتالیا انجام دهید رفتینگ است. این ورزش بسیار هیجان انگیز توانسته است نظر بسیاری را به خود جلب کند همین موضوع سبب گسترش زیر ساخت های قایق سواری در با قایق های بادی ر این منطقه شده است. در بخشی از منطقه ای باستانی و در رودخانه ای که از میان کوه های این منطقه در حال عبور کردن است شما می توانید بهترین ورزش آبی را تجربه کنید و آن هم به صورت گروهی بر روی قایق های بسیار نرم و اما در عین حال مطمئن.

 

گردش در سواحل

به گزارش سایت تور لحظه آخری سفر باتو ، همتانطور که می دانید بسیاری از کسانی که به ترکیه سفر می کنند آنتالیا را به عنوان مقصد نهایی خود انتخای می کنند زیرا این شهر دارای سواحلی بسیار زیبا و در عین حال جذاب می باشند که شما می توانید تمام روز های مسافرت خودرا در این سواحل سپری کنید بدون آنکه ذره ای خسته شوید. در نزدیکی بسیاری از این سواحل پلاژهای خصوصی و عمومی بسیار زیبا و ببا شکوهی وجود دارد که همه آنها می توانند تعطیلات شما را بسیار خاطره انگیز کنند. اگر به دنبال پلاژ هایی بسیار لوکس و منحصر به فرد و درعین حال خصوصی هستید به شما پیشنهاد میکنم که از منطقه بلک دیدن کنید زیرا در اینن منطقه هتل هایی بسیار لوکس مانند رکسوس توانسته است امکاناتی بسیار خارق العاده در اختیار شما قرار دهد که هر گردشگری را انگشت به دهان نگه خواهد داشت. این هتل و همچنین هتل ها مشابه دارای سواحلی خصوصی بوده که بدون هیچ گونه سر و صدای اضافی میتوانید از حمام افتاب خود لذت ببرید. در این بخش از آنتالیا شما می توانید استاندارد های بالایی  را از هر نظر داشته باشید زیرا این پلاژ ها و سواحل توانسته اند یکی استاندارد های زیادی را از سمت اتحادیه اروپا کسب کنند. در پلاژهای عمومی اما این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید از بازی های گروهی و استفاده کردن از زمین های بازی مانند فوتبال ساحلی و همینطور والیبال ساحلی نیز بهره مند شوید که این امکان در سواحل خصوص هم اگر بر پا باشد به هیایو و جذابیت در سواحل و پلاژهای عمومی دنبال نخواهد شد اما نکته ای که باید در نظر گرفت تمیزی و کیفیت آب دریا در سواحل خصوصی است که به مراتب در حد بالایی قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.