تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کد خبر : 77699

هتلهای معروف هند و باکو که در راهنمای سفر باید بدایند

هتلهای معروف هند و باکو که در راهنمای سفر باید بدایند

  کشور هند جزو کشورهای تاریخی و دیدنی در دنیا است و توریست‌های زیادی را همه ساله روانه خود کرده است. برخی از برترین جاذبه‌های طبیعی و تاریخی در دنیا در این کشور قرار گرفته‌اند و آن را به یکی از بهترین کشورها از نظر گردشگری تبدیل کرده است. از جاذبه‌های زیبای هند می‌توان به

 

کشور هند جزو کشورهای تاریخی و دیدنی در دنیا است و توریست‌های زیادی را همه ساله روانه خود کرده است. برخی از برترین جاذبه‌های طبیعی و تاریخی در دنیا در این کشور قرار گرفته‌اند و آن را به یکی از بهترین کشورها از نظر گردشگری تبدیل کرده است. از جاذبه‌های زیبای هند می‌توان به پارک‌های بزرگ طبیعی، کاخ‌ها و قلعه‌ها بسیار زیبا مانند تاج محل، معابد بسیار باشکوه و خیره کننده اشاره کرد. همچنین این کشور به دلیل وسعت بسیار زیادش دارای انواع ساختارهای جغرافیایی و آب و هوای مختلف است. در این کشور به دلیل اهمیت بالایش از نظر توریسم هتل‌های بسیار زیبایی ساخته شده‌اند که برخی از لوکس‌ترین و بهتری آنها را به شما معرفی خواهییم کرد در ادامه هم به کشور آذربایجان و شهر باکو سری میزنیم و با هم هتل‌های ۵ ستاره باکو را نیز مرور می‌کنیم که اخیراً در حال تبدیل شدن به یک قطب گردشگری در ناحیه قفقاز و کرانه دریای خزر است.

هتل حیات رجنسی

این مجموعه از هتل‌ها در سراسر قیمت تور هند لحظه آخری قرار گرفته‌اند و شعبه‌های متعددی را دارند. هتل حیات در شهر‌های احمدآباد، مومبای، کلکته و بسیاری دیگر از شهرهای هند شعبه دارد و اقامتی بسیار لوکس را به علاقه‌مندان ارائه می‌کند. یکی از برترین شعبات هتل حیات در مومبای یا بمبئی واقع شده است. این هتل با دارا بودن امکانات کاملی نظیر خدمات استقبال در فرودگاه، دو رستوران مختلف و استخر و سالن ماساژ از بهترین اقامت‌گاه های هند است. این هتل با اتاق‌های بسیار تمیز و کادری بسیار عالی از مشتریان خود پذیرایی می‌کند.

هتل ایمپریال

این هتل بسیار زیبا که در منطقه‌ای سرسبز دارای نخل‌های بلند ساخته شده است. دارای ۱۹۲ اتاق است و امکانات بسیار کاملی را خدمت مسافران ارائه می‌کند این هتل در شهر زیبای دهلی واقع شده است و در منطقه‌ای قرار گرفته که از آنجا به اکثر نقاط مهم مانند دروازه هند، و معابد مختلف دسترسی بسیار ساده خوا‌هید داشت. از امکانات این هتل می‌توان به فروشگاه، سالن ورزش، سالن ماساژ، سالن پذیرایی بزرگ و زیبا و همچنین رستوران بسیار باکیفیت اشاره نمود.

تاج پالاس

هتل تاج پالاس دهلی یکی از برترین هتل‌های جهان از نظر زیبایی و خدمات است. این هتل دارای اتاق‌هایی بسیار زیبا و بزرگ است. در آنجا می‌توانید به تفریجات مختلف مثل گلف بازی و شنا در استخر مشغول شوید و از امکانات مختلف مثل ماساژ درمانی بسیار حرفه‌ای و رستوران‌های لوکس و با کیفیت بهره ببرید. در آنجا چند رستوران وجود دارند که می‌توان به رستوران لوکس اورینت اکسپرس اشاره کرد که غذایی با کیفیت بسیار بالا و منوی اروپایی را در اختیار شما قرار می‌دهد همچنین در آنجا ۳ رستوران و دو بار دیگر نیز برای میل کردن غذاهایی بسیار خوشمزه و نوشیدنی‌های عالی قرار دارند.

لیلا پالاس

مجموعه هتل‌های لیلا پالاس دارای شعب مختلفی در شهر‌های بزرگ هند هستند. این هتل‌ها با ساختاری با معماری مشهور هندی دارای جلوه‌ای بسیار باشکوه هستند. از برترین شعبات لیلا پالاس باید به شعبه بنگالورو اشاره کرد که یکی از زیباترین ساختارهای معماری همراه با نورپردازی خیره کننده را دارد. این هتل بسیار بزرگ امکانات کاملی نظیر اتاق‌های بزرگ و لوکس، استخر، سالن ماساژ، سالن ورزش و انواع رستورانها را به شما ارائه می‌کند در آنجا می‌توانید یک اقامت شاهانه را تجربه کنید.

هتل تاج محل

هتل معروف دهلی تاج محل یکی از معروف‌ترین هتل‌های هند است که در نزدیکی بسیاری از نقاط دیدنی و برجسته هند است. این هتل دارای منظره‌ای بسیار زیبا است و اتاق‌های بسیار بزرگ و تمیزی دارد. در کل آنجا ۲۹۴ اتاق دارد و امکانات مختلفی مانند سالن ماساژ سالن ورزش انواع رستوران‌ها را می‌توانید در آنجا تجربه کنید.

هتل متروپولیتن

این هتل یک هتل بسیار لوکس در دهلی است. با ۱۸۰ اتاق و کادری مجرب از شما و مهمانانتان به خوبی پذیرایی خواهد کرد، در آنجا رستوران و سالن‌های مختلف جهت ماساژ درمانی وجود دارد.

 

هتل‌های باکو

تور باکو ارزان لحظه آخری در سال‌های اخیر به یکی از شهر‌های خوب برای سفر و گردش تبدیل شده است این شهر با دارا بودن برخی از نقاط زیبای تاریخی مانند قلعه دختر و یا کاخ شروان شاهان جزو شهر های دیدنی تاریخی در منطقه قفقاز محسوب می‌شود. موقعیت این شهر که در کنار دریای خزر واقع شده باعث شده آنجا دارای جلوه زیبایی از دریا باشد. از زیبایی‌های جدید این شهر باید به برج‌های سه‌گانه شعله اشاره کرد. در ادامه به برخی از بهترین هتل‌های این شهر می‌پردازیم

هتل جی دابلیو مریوت

به سفارش سفر باتو ، یکی از گران‌قیمت‌ترین هتل‌های شهر باکو این هتل است و در بخش مرکزی این شهر قرار گرفته که دسترسی عالی به جاذبه‌های آنجا دارد. از خصوصیات این هتل به جز داشتن امکانات لوکس و کامل داشتن منظره بسیار زیبا است.

هتل بیلگاه بیچ

این هتل در کنار ساحل واقع شده است که منظره‌ای بسیار زیبا دارد. معماری این هتل منحصر به فرد و خاص است و رستوران‌های آن برخی از بهترین‌ها در شهر باکو هستند.

هتل پولمن

این هتل ۵ ستاره یکی دیگر از هتل‌های بسیار عالی باکو است که اتاق‌های با دیزاین بسیار زیبا دارد و از امکانات بسیار خوب آنجا باید به استخر سرپوشیده همراه سونا و جکوزی اشاره کرد.  خرید رپورتاژ خبری را با بهترین قیمت در ساعت ۲۴ تهیه کنید.

هتل چهار فصل

دیگر هتل بسیار زیبای باکو که اتاق‌هایی با تزئینات لوکس و اندازه بزرگ را دارد باید به هتل چهار فصل اشاره کرد. موقعیت این هتل بسیار عالی است و منظره‌ای رو به دریای خزر را دارا هست و در نزدیک بلوار اصلی باکو یعنی پارک بلوار قرار گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.