تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کد خبر : 77697

پارک های تفریحی استانبول را بیشتر بشناسید

پارک های تفریحی استانبول را بیشتر بشناسید

  استانبول به عنوان یکی از شهرهای بسیار زیبا در دنیا توانسته است خود را در میان پر طرفدارترین مقاصد توریستی در جهان معرفی کند. این شهر یا بع عبارتی درست تر ابر شهر آسیایی با فراهم آوردن امکانات تفرحی بسیار زیادی و گسترش زیر ساخت های توریستی سالانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران را

 

استانبول به عنوان یکی از شهرهای بسیار زیبا در دنیا توانسته است خود را در میان پر طرفدارترین مقاصد توریستی در جهان معرفی کند. این شهر یا بع عبارتی درست تر ابر شهر آسیایی با فراهم آوردن امکانات تفرحی بسیار زیادی و گسترش زیر ساخت های توریستی سالانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران را از سراسر دنیا به خود جذب کند. این اماککن تفریحی شمال مراک خرید و پارک ها و سینما و همینطور آثار باستانی بسیاری می شوند که در جای جای این شهر و در هر قدم وجود دارد. ما در این مطلب قصد داریم تا شما را جاذبه های گردشگری ترکیه که پارک ها نیز شامل آنها می شود صحبت کنیم. جالب است بدانید کمتر کسی و شاید اصلا هیچ کس پیدا نشود که به قصد بازدید از پارک های تفریحی ترکیه به این کشور سفر بکند و شما نیز ممکن است با این پارک ها تفریحی آشنایی چندانی نداشته باشید اما ما در این مطلب قصد داریم تا شما را تعدادی از بهترین پارک های این شهر یعنی استانبول آشنا کنیم زیرا بازدید از آنها خالی از لطف نخواهد بود.

شهربازی ویالند

شهربازی ویالند یکی از جذابترین شهربازی هایی در آفر تور استانبول قیمت لحظه آخری  است که در ترکیه و در شهر استاانبول م توانید از آن دیدن کنید و به انجام فعالیت های بسیار جذابی بپردازید. این شهربازی بسیار زیبا که از طرفی به دیزنی بند ترکیه نیز شهرت دارد و تعداد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی برای بازی در این شهر بازی به استانبول سفر میکنند. این پارک بسیار زیبا دارای جاذبه های بیشماری همچون تونل سافاری بوده که توانسته است در میان بهترین تفریحات این پارک قرار بگیرد. این پارک دارای یکی از بترین ترن های هوایی در ترکیه بوده که این امکان نیز در نوع خود بسیار بی نظیر می باشد. برای دسترسی به این تم پارک و شهربازی بسیار زیبا می توانید سوار اتوبوس هایی خاص که از میدان تکسیم به به سمت این شهربازی در حرکت هستند استفاده کنید.

آکواریوم استانبول

به گزارش سفر باتو ، یکی از جذابترین تفریحاتی که در ترکیه می توانید از آنها استفاده کنید آکواریوم بسیار زیبای ترکیه است که در شهر استانبول و در مرکز خرید و ساحل بسیار زیبای فلوریا قرار گرفته است. این مرکز خرید در نزدیکی استگاه مترو قرار دارد که دسترسی به آنرا بسیار راحت تر کرده است این آکواریوم تعداد بسیار زیادی از گونه های مختلف جانوران آبزی را در خود جای داده است و تعداد آنها به هزاران نفر می رسد. این مجموعه دارای وسعتی بسیار زیاد بوده که در بخش های متفاوت توانسته است رضایت بسیاری را به خود جلب کند. در این آکواریوم بسیار بزرگ شما می توانید از رستورانی که مانند کانال پاناما طراحی شده است دیدن کنید و غذای خود را در آن میل کنید.

پارک ژوراسیک استانبول

شما می توانید در این پارک بسیار زیبا موجوداتی را که سالیان بسیار دور بر روی این کره خاکی زندگگی می کرده اند دیدن کنید. این مجموعه توانسته است جانی دوباره به این موجودات خارق العاده اعطا کند که در نوع خود بسیار جالب می باشد وشما می توانید به همراه خانواده ساعت ها در این مجموعه به گشت و گذار و خوش گذرانی بپردازید. در این پارک منحصر به فرد که در محله مراد پاشا قرار گرفته است شما می توانید با مجموعه ای از بهترین و جالب ترین شمایل دایناسور ها آشنا شوید که تعداد ان ها به بیش از ۶۵  مدل زیبا و ترسناک میی شود دیدن کنید.

مینیا تورک

مینیاتورک یکی از پارک های بسیار زیبای ترکیه است که در محله ای نزدیک به دماغه طلایی قرار گرفته است و موضوع این پارک بسیار جذاب بوده زیرا تمامی ساختان های مهم و تاریخی و همینطور جدید استانبول را به شکلی بسیار زیبا اما در ابعاد کوچک تهیه کرده اند. در این مجموعه بسیار زیبا می توایند پل بغاز و همینطور پل گالاتا را در کنار کلیسای ایاصوفیه و دیگر جاذبه های تاریخی استانبول ببینید که خالی از لطف نخواهد بود.   را از سایت ساعت ۲۴ بخواهید.

پارک گولهانه یا گل خانه استانبول

این پارک بسیار زیبا در نزدیکی محله امینونو قرار گرفته است که بخشی از باغ سلنتی کاخ توپکاپی بوده که در گذشته بسیار طرفدار داشته است. این پارک با داشتن مساحتی بسیار زیاد یکیا ز پرطرفدارترین پارک های استانبول بوده و جزئی از قدیمی ترین پارک های این ابر شهر می باشد. در بخشی از این پارک ستونی بسیار زیبا قرار دارد که به نام ستون گات یا پیروزی روم ها معروف است و جنس آن نیز از سنگ های مرمر بسیار مطلوبی ساخته شده است و دارای ارتفاعیی بیش از ۱۷ متر می باشد. در اواسط سال میلادی این پارک مکانی برای برگزاری جشنواره های گل می باشد که در ماه مارس محلی برای جشن گل های لاله است. به این پارک بسیار زیبا تعدادی از مساجد معروف استانبول از جمبه موزه ایاصوفیه قرار دارد که بسیار زیبا و حائز اهمیت می باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.