تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
کد خبر : 77678

معرفی شهر دبی و جاذبه هایی که هر گردشگری باید بداند

معرفی شهر دبی و جاذبه هایی که هر گردشگری باید بداند

معرفی شهر دبی و جاذبه هایی که هر گردشگری باید بداند شهر دبی یکی از بهترین شهر‌‌‌‌‌ها در منطقه خلیج فارس از نظر گردشگری و مهم‌ترین شهر امارات محسوب می‌شود این شهر دومین شهر بزرگ آنجا است و بیشترین جمعیت را نیز در خود جای داده است. بیشتر در آمد این شهر از گردشگری و

معرفی شهر دبی و جاذبه هایی که هر گردشگری باید بداند

شهر دبی یکی از بهترین شهر‌‌‌‌‌ها در منطقه خلیج فارس از نظر گردشگری و مهم‌ترین شهر امارات محسوب می‌شود این شهر دومین شهر بزرگ آنجا است و بیشترین جمعیت را نیز در خود جای داده است. بیشتر در آمد این شهر از گردشگری و تجارت کسب می‌شود. سالانه میلیون‌ها گردشگر از سراسر دنیا به دبی سر میزنند و از آنجا دیدن می‌کنند.

از نظر آب و هوایی دبی شرایطی نسبتاً یکسان دارد و در بیشتر طول سال این شهر هوایی گرم را دارد که در تابستان های آن گرما شدید تر و در زمستانها ضعیف تر می‌شود و برای رفتن به آنجا می‌توانید فصول خنک‌تر را انتخاب کنید.

فرودگاه تور دبی یکی از بهترین و مدرن‌ترینها در دنیاست این فرودگاه به دلیل طراحی عالی‌اش جوایزی را نیز کسب کرده است و به شما تمامی امکانات یک فرودگاه مدرن و امروزی را ارئه می‌کند.

این شهر دارای برخی از بهترین سواحل است و انواع فعالیت‌های مفرح ساحلی را نیز شامل می‌شود که از جت اسکی تا فلای بورد را شامل می‌شود. در سواحل دبی می‌توانید به کایت سرفینگ بپردازید یا قایق سواری کنید و از نظر داشتن هیجان و لذت با دارا بودن امکاناتی مدرن و مطلوب از نظر کیفیت در دنیا نمونه است.

رستوران‌های بسیار خوبی بر مبنای مطلب سایت سفر باتو ، در دبی وجود دارد که برخی از بهترین‌ها در منطقه هستند، رستوران المنتها در ارتفاع ۲۰۰ متری برج العرب یکی از برترین رستوران‌های دنیاست که در این شهر قرار گرفته است. البته رستوران‌های معمولی با قیمت مناسب تر هم داخل شهر وجود دارند که از رستوران ‌های بین‌المللی تا رستوران‌های عربی را شامل میشوند رستوران فرانسوی لا پتیت مسیون یکی از این رستوران‌ها هست که غذایی بسیار با کیفتیت و عالی را به شما ارائه می‌کند.

از محبوب‌ترین فعالیت‌ها در دبی خرید است که می‌توانید در فروشگاه‌ها و مراکز خرید بزرگ آنجا اقدام به گشت و گزار و خرید اجناس مختلف مثل البسه و وسایل تزئینی کنید. در برخی از ماه‌های سال مثل ماه ژانویه فستیوال‌های تخفیف و فروش ویژه در این شهر شروع می‌شوند و میتوانید علاوه بر خرید محصولات از جشنواره‌های مختلف هنری و فرهنگی هم دیدن فرمایید.

از نظر امنیت دبی یکی از بهترین شهر‌های دنیاست و پلیس در آنجا فعالیتی شبانه روزی و محسوس و نامحسوس دارد. البته سختگیری های زیادی هم در رابطه با ورود افراد می‌شود و بسیاری از داروها را نمی‌توانید با خود به آنجا حمل کنید چون جزو داروهای ممنوعه محسوب میشود پس خیلی دقت داشته باشید که همراه با خود نسخه پزشک ومدارک مربوطه را هم در صورتی که همراه خود قرص پزشکی دارید داشته باشید.

این شهر دارای برخی از زیباترین ساختمان‌ها از نظر معماری مدرن است برج العرب یکی از زیبا‌ترین ساختمان‌ها و هتل‌های دنیاست که بر روی یک جزیره مصنوعی و بر روی آب ساخته شده است. همینطور برج تازه خلیفه بلندترین برج دنیاست که ۱۶۰ طبقه دارد و از بالای آن می‌توانید مناطق بسیار زیادی را مشاهده کنید. در نزدیکی این برج هم یک مرکز خرید بسیار بزرگ و مدرن قرار دارد که دبی مال نام دارد و یکی از بزرگترینها در نوع خود است و می‌توانید آنجا مدتها به گردش بپردازید و از امکانات آنجا استفاده کنید. علاوه بر این فواره و آبفشان روبروی برج خلیفه را هم فراموش نکنید که مشاهده کنید که یکی از زیباترین آبفشانهای دنیاست و آب را تا چندین متر به بالا پرتاب می‌کند و همراه با موسیقی به پرتاب آب میپردازد که در غروب بسیار دیدنش جالب و مفرح است.

درون پاساژ دبی مال یک بخشی وجود دارد که به سالن اسکی روی برف مصنوعی مشهور است در آنجا می‌توانید در حالی که در دبی در گرما بودید به یک منطقه کاملاً سرد و دارای پوشش برفی بروید و به اسکی سواری و تفریحات زمستانی بپردازید. این مرکز یکی از بهترین‌ها و بزرگترین‌ها در نوع خود است و علاوه بر فعالیت‌های ورزشی می‌توانید به کافه و رستوران نیز در آنجا سر بزنید.

 

در دبی برای سفرهای درون شهری و برون شهری تورهای مختلفی ارائه می‌شود از جمله آنها میتوان به تور قایق سواری در خور دبی اشاره کرد که در هنگام غروب بسیار لذتبخش است و می‌تونید از داخل رودخانه به زیبایی های شهر نگاهی بیاندازید و از مناظر لذت ببرید دیگر تور جالب اتبوس شگفت انگیز است که به یک اتبوسی می‌گویند که علاوه بر سفر در خشکی می‌تواند داخل آب بشود و در نتیجه شما هم داخل شهر را خواهید دید و هم به درون آب رفته و از آب هم به مناظر اطراف نگاهی خواهید انداخت. همچنین در آنجا اتبوس‌های دو طبقه مانند لندن وجود دارد که به مسافران تور گردش داخل شهر را ارائه می‌کنند و می‌توانید از بالای این اتوبوس دو طبقه نگاهی به شهر بیاندازید. البته یکی از پر طرفدار ترین تورهای دبی توری صحرا گردی و سافاری است که با ماشین‌های آفرود انجام می‌شود در آنجا شما به دل صحرا میروید و بعد از طی کردن مسافتی با این ماشین ها که بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود به کمپ‌هایی میرسید که به سبک عربی از شما پذیرایی خواهند کرد و با چای و غذاهای سنتی پذیرایی خواهید شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.