تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۴۸
کد خبر : 77641

فرماندار هشترود خبر داد:

مشارکت ۶۴ درصدی مردم هشترود در انتخابات مجلس شورای اسلامی

مشارکت ۶۴ درصدی مردم هشترود در انتخابات مجلس شورای اسلامی

فرماندار هشترود از مشارکت ۶۴ درصدی مردم هشترود در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، امین امینیان امروز در جمع خبرنگاران افزود: انتخابات نشانگر عزم ملی و نشانگر هوشیاری و پایبندی آنان به نظام اسلامی خویش است و مردم با شرکت در این ازمون الهی مشت محکم بر دهان آنهایی زدند که چشم دیدن پیشرفت مردم ایران را ندارند.

وی افزود: مردم در دوم اسفند به جهانیان نشان دادند که همیشه یار و یاور انقلاب و پشتیبان ولایت فقیه هستند و خواهند بود.

فرماندار هشترود در ادامه به چگونگی روند برگزاری انتخابات پرداخت و گفت: با توجه به نزولات اسمانی و شدت بارش برف و کولاک و مسدود شدن راه‌های روستایی این امر کار را برای برگزاری انتخابات با مشکل روبرو کرده کرده بود ولی همه دستگاه‌های دولتی اعم از اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای، هلال احمر، اداره صمت و کلیه ادارات تک تک به خصوص ارتش و سپاه که دوشادوش دیگر دستگاه‌ها در عرض سه روز توانستند با بسیج تمامی امکانات در باز گشایی مسیرهای روستایی نهایت تلاش و کوشش را کردند تا در دوم اسفند بدون هیچ مشکلی یک انتخابات سالم و بدون دغدغه‌ای در این شهرستان و چاراویماق برگزار کنیم.

فرماندار هشترود از تمام عوامل که در انتخابات دخیل بودند نیز تشکر کرد و خاطر نشان کرد: در برخی از مسیرها عوامل اجرایی برای اینکه حقی از کسی ضایع نشود و رفتن با خودرو امکان پذیر نبود با پای پیاده صندوق را به محل اخذ رأی رساندند تا مردم آن منطقه و روستا نیز در آینده خود مشارکت داشته باشند.

نماینده دولت در هشترود در ادامه به تعداد افراد واجد الشرایط رأی گیری اشاره کرد و افزود: تعداد ۶۳۸۵۵ نفر واجد الشرایط بودند و در یک حوزه انتخابی اصلی و سه حوزه انتخابی فرعی شهرستان چاراویماق، نظر کهریزی، و شادیان به مرکزیت هشترود اقدام به رأی گیری کردیم. دراین جریان انتخاباتی نزدیک به سه هزار نفر عوامل اجرایی مشارکت داشتند که جا دارد از تک تک آنها قدردانی کنیم.

فرماندار هشترود تعداد افراد شرکت کننده در انتخابات را ۴۰۹۵۱ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد ۸ رأی باطله غیر مأخوذه ،۱۱۳۱ رأی باطله مأخوذه و تعداد ۳۹۸۱۲ رأی صحیح مأخوذه تعداد آرا بوده است.

وی خاطر نشان کرد: از جمع آرای به دست آمده هر کاندیدایی ۲۰ درصد ارای صحیح را به خود اختصاص می‌داد می‌توانست به عنوان نماینده راهی بهارستان شود که حمزه امینی در این دوره نیز با کسب این آرا توانست رقبای خود را کنار بگذارد و به عنوان دومین مرحله به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه هشترود، چاراویماق و نظر کهریزی و شادیان انتخاب شده و راهی بهارستان شود.

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.