تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
کد خبر : 77551

بازدید از مینی سیام و جزیره‌ مرجانی از جاذبه های دیدنی در تایلند

بازدید از مینی سیام  و جزیره‌ مرجانی از جاذبه های دیدنی در تایلند

بازدید از مینی سیام  و جزیره‌ مرجانی از جاذبه های دیدنی در تایلند پاتایا پاتایا شهری ساحلی و بسیار زیبا است که سفر به آن نسبتا ارزانتر از شهر های دیگر تایلند است اگر می خواهید به تایلند سفر کنید و یک تعطیلات کم هزینه و مقرون به صرفه و در عین حال پر از

بازدید از مینی سیام  و جزیره‌ مرجانی از جاذبه های دیدنی در تایلند

پاتایا

پاتایا شهری ساحلی و بسیار زیبا است که سفر به آن نسبتا ارزانتر از شهر های دیگر تایلند است اگر می خواهید به تایلند سفر کنید و یک تعطیلات کم هزینه و مقرون به صرفه و در عین حال پر از شادی و هیجان داشته باشید ، باید عازم پاتایا شوید . در این شهر برای هر رده سنی و سلیقه ای سرگرمی خاص مهیا است . بازدید از آثار تاریخی شهر در کنار مناظر زیبای طبیعی و همچنین شرکت در کلوپ های شبانه برخی از جاذبه های دیدنی شهر محسوب می گردد .

در ادامه مطلب قصد داریم برخی از دیدنی های این شهر را به اختصار به شما معرفی نماییم تا پیش از سفر اطلاعات خود را تکمیل نمایید .

بازدید از مینی سیام پاتایا

در تور تایلند اگر اهل گشت و گذار و بازدید از مکان های تاریخی هستید حتما بازدید از مینی سیام یا همان تایلند کوچک را در فهرست برنامه هایتان قرار دهید. بازدید از مینی سیام در واقع دیدن موزه ای از ماکت های آثار تاریخی مشهور کشور‌های مختلف جهان است ، که از جمله این آثار می توان به برج ایفل فرانسه ، کاخ کرملین مسکو ، کاخ الیزه ، برج پیزا در ایتالیا ، و همین طور پرسپولیس یا همان تخت جمشید و…  اشاره نمود .

جزیره‌ مرجانی پاتایا

به گزارش سفر باتو ، جزیره مرجانی در هفت کیلومتری جنوب غرب این شهر قرار دارد .و این جزایر مرجانی از جمله زیباترین جزیره های مرجانی دنیا به شمار می روند ، همچنین بدون هیچ ترسی میتوانید در ابهای زلال این منطقه شنا کنید زیرا کوسه ها به جزایر مرجانی نزدیک نمی شوند. گفتنی است جزیره مرجانی فاقد سکنه است و تنها به منزله تفریحگاهی برای مسافرانی است  برای مدت کوتاه به اینجا می آیند . در این جزیره همچنین تفریحات آبی منحصر بفردی نظیر گشت و گذار با قایق کف شیشه‌ای و غواصی فراهم شده است .

 

باغ نانگ نوچ پاتایا

این باغ استوایی به یکی از جاذبه های دیدنی و پرطرفدار در این شهر تبدیل شده است و روزانه نمایش‌ های فرهنگی و شادی نظیر رقص و توپ بازی فیل‌ها در این باغ انجام می گیرد . باغ زیبای نانگ نوچ در غرب شهر ساحلی پاتایا واقع است و در حدود هجده  کیلومتر با شهر فاصله دارد. در این مجموعه خانه‌های سنتی پاتایا و همچنین گونه های کمیاب گل‌های متنوعی از سراسر دنیا جمع آوری گردیده است .

معبد پناهگاه مذهبی حقیقت پاتایا

معبد زیبا و باشکوه حقیقت پاتایا با معماری منحصر بفرد بی شک یکی از برترین جاذبه های دیدنی این شهر است و گردشگران بسیاری روزانه برای بازدید از آن راهی این منطقه می شوند . این معبد در فاصله کمی از مرکز شهر پاتایا و در شمال این شهر قرار دارد .

این معبد کاملا از چوب ساخته شده و حتی در ساخت آن از یک میخ فلزی نیز استفاده نشده است . این معبد بسیار خاص و رمز آلود است و مجسمه‌های بودا و هندو داخل بنا نظر ها را به سمت خود جلب می نماید. گذشته از معماری معبد مناظر اطراف آن نیز بسیار زیبا و خیره کننده است و جلوه معبد را دو چندان نموده است .

همچنین بعد از بازدید از این معبد شاهد اجرای بی نظیر دلفین ها نیز خواهید بود .

موزه ریپلی پاتایا

بازدید از این موزه بسیار سرگرم کننده و مهیج است و عجیب ترین چیزهای موجود در جهان در آن گرد آوردی شده است . از ابزار مختلف شکنجه‌ گرفته تا ماسک‌ هایی که از پوست آدمیزاد ساخته شده اند ، همچنین یک انسان با چهار چشم ، اسب سه پا ، ماکت کشتی تایتانیک که از چوب کبریت تشکیل شده بخشی از دیدنی های این موزه است .

دنیای زیر آب پاتایا

یکی از بزرگ ‌ترین آکواریوم های جهان و مجهز‌ترین آکواریوم در آسیای جنوب شرق در شهر پاتایا قرار گرفته است که در قسمت جنوبی این شهر واقع است .

تماشای دنیای شگفت انگیز زیر آب  از طریق یک تونل شیشه ای بزرگ به طول صد متر است امکان پذیر است که می توانید با قدم زدن در این تونل بالغ بر چهار هزار آبزی گنجانده شده در آن را مشاهده نمایید .

کوه بودا پاتایا

در ضلع شمالی ” کوه خائو چی چان ” بزرگ ترین تصویر حک شده از بودا را خواهید دید . این تصویر بیش از صد متر ارتفاع دارد که به وسیله هنرمندی تایلندی برای بزرگداشت پنجاهمین سالگرد پادشاه با لیزر حکاکی شده است . مناظر اطراف کوه بودا بسیار زیبا و دیدنی است و اگر از به پیاده روی و گشت و گذار در دل طبیعت علاقه مند هستید این جا مکان مورد علاقه شما خواهد بود.

موزه بطری‌ های شیشه‌ای پاتایا

بازدید از این موزه بسیار سرگرم کننده و دیدنی خواهد بود .  در این موزه جالب شاهد سیصد مدل از آثار هنری و دستی خواهید بود که همگی توسط هنرمند خوش ذوق و مجسمه ‌ساز آلمانی به نام ” پیتر بدلایس ” در داخل بطری‌های شیشه ‌ای و در ابعاد بسیار کوچک گنجانده شده است .

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.