تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
کد خبر : 77289

وعده‌های رنگارنگ نوبخت

وعده‌های رنگارنگ نوبخت

اخیرا دولتمردان پس از افزایش قیمت بنزین به مردم قول دادند که گرانی این حامل سوخت به سایر کالاهای دیگر تسری نمی یابد اما بعد از مدتی مسئولان افزایش قیمت ها را طبیعی عنوان کردند.

به گزارش پیک هشترود به نقل از دانا؛ “سال آینده، یک میلیون فرصت شغلی، ایجاد و اقتصاد از رکود، خارج خواهد شد.” این یک نمونه از وعده هایی است که توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح شده و البته تنها وعده معاون رئیس جمهور نیست.

“غیر از پرداختی و حقوقی که به مردم داده می شود دو تا یارانه هم هر ۱۰ روز به ۱۰ روز در نظر گرفته ایم.” ” ۶۵۰۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای دوگانه سوز شدن خودروها در سال آینده در نظر گرفته‌ایم.” “در سال آینده هیچ نوع افزایش قیمتی در کالاها و خدمات اساسی اعمال نخواهد شد.” این موارد سخنانی است که اخیرا «محمد باقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه همزمان با ارائه لایحه بودجه سال ۹۹ درباره وعده های جدید دولت به زبان رانده است.
اینکه چقدر این وعده ها به دنبال وعده های دیگر دولت اجرا می شود، سئوال مهمی است. اما موضوع اصلی این است که دولتمردان همواره وعده های رنگارنگ زیادی به مردم داده‌اند که این قول و قرارها با مردم نه تنها محقق نشده بلکه متاسفانه شاهد بدتر شدن وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بوده ایم.
اخیرا دولتمردان پس از افزایش قیمت بنزین به مردم قول دادند که گرانی این حامل سوخت به سایر کالاهای دیگر تسری نمی یابد اما بعد از مدتی مسئولان دولتی افزایش قیمت ها را طبیعی عنوان کردند.
درحالی نوبخت وعده واریز ده روز به ده روز یارانه های کمکی دولت را می دهد که بسیاری از افراد مطرح می کنند که یارانه کمکی را دریافت نکرده اند.
در همین رابطه، «حسینعلی حاجی دلیگانی» نماینده فراکسیون ولایی مجلس در نطق میان دستور گفت: « طبق آمار موجود یارانه معیشتی به کمتر از یک سوم جمعیت کشور پرداخته می شود.»
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.