تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
کد خبر : 77168

فرماندار هشترود:

ثبت نام برای حوزه های انتخابیه هشترود و چاراویماق فقط در فرمانداری هشترود و ستاد مرکزی واقع در وزارت کشور/ مرحله اول ابلاغ به کاندیداهای رد صلاحیت شده در روز ۲۷ آذر خواهد بود

ثبت نام برای حوزه های انتخابیه هشترود و چاراویماق فقط در فرمانداری هشترود و ستاد مرکزی واقع در وزارت کشور/ مرحله اول ابلاغ به کاندیداهای رد صلاحیت شده در روز ۲۷ آذر خواهد بود

امین امینیان گفت: ثبت نام از کاندیداها از روز یکشنبه ۱۰ آذر آغاز شده و ثبت نام برای حوزه های انتخابیه هشترود و چاراویماق فقط در فرمانداری هشترود و ستاد مرکزی واقع در وزارت کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، امین امینیان فرماندار هشترود شامگاه روز سه شنبه ۵ آذر در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در کشور ما صندوق رای مبنای مشروعیت سیاسی و حقوقی است. در انتخابات اصل بر آرامش، نشاط سیاسی، رقابت قانونی و مشارکت و امنیت است. همه مسئول حُسن اجرای قانونی انتخابات و پاسداری از آرای مردم هستیم.

وی اظهار داشت: مقدمات برگزاری انتخابات سالم در شهرستان تدارک دیده شده و ستاد ثبت نام نیز آماده ثبت نام در زمان قانونی است. کلیه فرآیندهای انتخابات امسال بجز اخذ و شمارش آرا بصورت الکترونیکی خواهد بود.

فرماندار هشترود افزود: ثبت نام از کاندیداها از روز یکشنبه ۱۰ آذر آغاز شده و ثبت نام برای حوزه های انتخابیه هشترود و چاراویماق #فقط در فرمانداری هشترود و ستاد مرکزی واقع در وزارت کشور خواهد بود.

امینیان تاکید کرد: هیات اجرایی شهرستان ۱۱ عضو دارد که ۳ نفر آن عضو اداری (فرماندار، دادستان و رئیس اداره ثبت احوال) و ۸ نفر معتمد می باشد.

وی خاطرنشان کرد: مرحله اول ابلاغ به کاندیداهای رد صلاحیت شده در روز ۲۷ آذر خواهد بود. در روز ۲۱ بهمن نیز اسامی داوطلبان بصورت رسمی اعلام خواهد شد. تبلیغات رسمی کاندیداها از روز ۲۴ تا ۳۰ بهمن بمدت ۷ روز و ۸ ساعت خواهد بود. روز اول اسفند تبلیغات ممنوع بوده و در روز ۲ اسفند نیز آرا اخذ خواهد شد.

امینیان تصریح کرد: حداقل سن ثبت نامی ۳۰ و حداکثر سن ثبت نامی نیز ۷۵ سال است. داوطلبان علاوه بر مدارک شخصی، اصل آخرین مدرک تحصیلی (حداقل کارشناسی ارشد) و اصل گواهی مبنی بر قبول استعفا از مشاغل قبلی را نیز به همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: از همه افرادی که در خود توانمندی برای خدمت در کسوت نمایندگی مجلس را می بینند دعوت می کنیم برای کاندیداتوری پیشقدم شوند.

گزارش از مهدی اسمعیل نژاد

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.