تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
کد خبر : 77077

دو راهی های نمایندگان ادوار هشترود در مجلس؛

کاندیداتوری در هشترود یا خارج از هشترود، مساله این است/ آیا طرفداران نمایندگان ادوار قبلی پایدار هستند؟

کاندیداتوری در هشترود یا خارج از هشترود، مساله این است/ آیا طرفداران نمایندگان ادوار قبلی پایدار هستند؟

با نزدیک شدن به ۱۰ آذر و آغاز رسمی ثبت نام از کاندیداهای انتخابات مجلس، گزینه های مختلفی هم در بین مردم شایع می شود که یکی از مهمترین شایعاتی که نقل محافل کنونی هشترودی ها و چاراویماقی ها حتی در کل کشور شده بحث کاندیداتوری مجدد نمایندگان ادوار گذشته هشترود در مجلس هستند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، با نزدیک شدن به ۱۰ آذر و آغاز رسمی ثبت نام از کاندیداهای انتخابات مجلس، گزینه های مختلفی هم در بین مردم شایع می شود که یکی از مهمترین شایعاتی که نقل محافل کنونی هشترودی ها و چاراویماقی ها حتی در کل کشور شده بحث کاندیداتوری مجدد نمایندگان ادوار گذشته هشترود در مجلس هستند.

 

یکی از این کاندیداها غفار اسماعیلی می باشد که چند روه نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس بوده و اخبار رسیده گویا وی در سه راهی هشترود، تبریز و رباط کریم قرار دارد و بنا به اخبار بدست آمده از منابع نزدیک به وی گویا رباط کریم مقصد احتمالی وی برای کاندیداتوری باشد هرچند در علم سیاست هیچ چیزی غیرممکن نیست و شاید در لحظات آخر وی در هشترود حاضر شده و اقدامات فعلی وی نیز در راستای اخذ بازخورد از سطح جامعه هدف است.

 

غلامحسین شیری نیز که در دوره نهم با آرای قابل توجهی به مجلس راه یافت نتوانست در دوره دهم با اقبال عمومی مواجه شود و این بار نیز وی در ۲ راهی هشترود و کرج قرار گرفته و بنا به اخبار درافتی از منابع نزدیک به وی، در حال رصد هر دو منطقه می باشد و در روزهای آتی شاید خبرهای موثق تری از این چهره شنیده شود.

 

حجت الاسلام شاهی عربلو هم که بعد از چند دوره نمایندگی در مجلس در سال های گذشته بحث رد صلاحیت را در کارنامه خود دارد گویا این دوره با عزم راسخ تری در منطقه هشترود و چاراویماق حاضر می شود حضور خود را بنا به گفته نزدیگان وی، در منطقه هشترود قطعی می داند.

 

هر چند باید چند روزی منتظر ماند و دید که کدامیک از گزینه های فوق به همراه دیگر کاندیداها وارد گود انتخاباتی در حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق خواهند شد.

 

گزارش ار مهدی اسماعیل نژاد

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.