تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۲۷
کد خبر : 76932

ورود دادستان هشترود به اجرای نامناسب آسفالت در جاده هشترود – مراغه

ورود دادستان هشترود به اجرای نامناسب آسفالت در جاده هشترود – مراغه

دادستان هشترود از اجرای نامناسب آسفالت در جاده هشترود – مراغه خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات آسفالت ریزی با رعایت استاندارد‌های لازم ادامه دارد و چنانچه شاهد تخلفی در این زمینه باشیم بدون هیچ اغماضی با متخلفین برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، شاهرخ اسداللهی دادستان هشترود از اجرای نامناسب آسفالت در جاده هشترود – مراغه خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات آسفالت ریزی با رعایت استاندارد‌های لازم ادامه دارد و چنانچه شاهد تخلفی در این زمینه باشیم بدون هیچ اغماضی با متخلفین برخورد خواهد شد.
جاده مراغه-هشترود سالیان متمادی به دلیل کم توجهی مسئولان در تعمیر و نگهداری جاده، جان مردم را به خطر انداخته بود و هر ماه چندین فقره تصادف فوتی و جراحتی از این محور گزارش می‌شد. با پیگیری و تأکیدات دادستان مراغه و هشترود مبنی بر آسفالت ریزی و بهبود جاده ترانزیتی هشترود- مراغه، کار تعمیر و آسفالت ریزی مسیر مراغه به هشترود اواخر خرداد ماه امسال آغاز شد.
در هفته جاری نیز به دلیل اجرای نامناسب آسفالت ریزی در این مسیر و عدم رعایت استاندارد‌های لازم دستور توقف این عملیات از سوی دادستان هشترود صادر شد.
شاهرخ اسداللهی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هشترود از اجرای نامناسب آسفالت در جاده هشترود – مراغه خبر داد و گفت: در بازدیدی که از محل آسفالت ریزی انجام گرفت متوجه تخلفاتی از جمله عدم رعایت استاندارد‌های لازم شدیم که در این رابطه به مسئولین مربوطه تذکر داده شد.
وی ادامه داد: متاسفانه آسفالتی که در جاده هشترود-مراغه استفاده می‌شد فاقد قیر به اندازه استاندارد‌های لازم بوده و مواد استفاده شده در آن نیز کیفیت مطلوب را نداشت.
دادستان هشترود در پایان گفت: در حال حاضر عملیات آسفالت ریزی با رعایت استاندارد‌های لازم ادامه دارد و چنانچه شاهد تخلفی در این زمینه باشیم بدون هیچ اغماضی با متخلفین برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.