تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد خبر : 76904

رئیس شورای شهر هشترود:

لزوم انتقال مشاغل مزاحم به خارج از شهر در راستای زیباسازی بصری شهری/ ۱۲ سرمایه گذار اعلام آمادگی کرده اند

لزوم انتقال مشاغل مزاحم به خارج از شهر در راستای زیباسازی بصری شهری/ ۱۲ سرمایه گذار اعلام آمادگی کرده اند

محمدرضا قهرمانپور گفت: برای ساماندهی مشاغل مزاحم در ۴ نقطه از شهر هشترود متقاضی سرمایه گذاری داریم و تاکنون ۱۲ سرمایه گذار اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، محمدرضا قهرمانپور رئیس شورای اسلامی شهر هشترود شامگاه روز شنبه در جلسه ساماندهی مشاغل مزاحم که با حضور اعضای شورای شهر و روسای ادارت مرتبط در ساختمان شورای شهر برگزار شد با اشاره به اهمیت انتقال مشاغل مزاحم به خارج از شهر در زیباسازی بصری شهر گفت: برای ساماندهی این مشاغل در ۴ نقطه از شهر متقاضی سرمایه گذاری داریم و تاکنون ۱۲ سرمایه گذار اعلام آمادگی کرده است.

 

وی افزود: پیش بینی بر این است که جهت اجرای اولیه این طرح نیز به ۱۰ هکتار زمین نیاز داشته باشیم که از سوی سرمایه گذاران تامین خواهد شد.

 

قهرمانپور تاکید کرد: ادارات مرتبط هم در ایجاد زیرساخت ها و تهیه بسته های حمایتی از سرمایه گذاران و واحدهای صنفی می توانند دخیل باشند.

 

محمدرضشقاقی پور نائب رئیس شورای شهر هشترود نیز در این جلسه گفت: مدیریت شهری بدون کمک مردم به سرانجام نمی رسد و همه باید در سر و سامان دادن به نظم و انظباط شهری تلاش کنیم.

 

خانم عباس نژاد عضو شورای شهر هشترود نیز در این جلسه گفت: مشاغل مزاحم مشکل همه شهروندان است و همه اعضای شورای شهر با جدیت تمام بدنبال اجرای آن هستند.

 

مهدی پورصادق شهردار هشترود نیز گفت: طبق اصل ۱۳۸ قانون اساسی شهرداری موظف است که مشاغل مزاحم را ساماندهی کند و در این زمینه کارگروه ملی نیز تشکیل شده است.

 

 

گزارش از مهدی اسماعیل نژاد

 

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.