تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۳۷
کد خبر : 76840

مدیر آموزش و پرورش هشترود خبر داد؛

وجود ۱۱ مدرسه کانکس درشهرستان هشترود/ کمک ۱ میلیارد ریالی اقلام ورزشی به مدارس توسط خیریّن

وجود ۱۱ مدرسه کانکس درشهرستان هشترود/ کمک ۱ میلیارد ریالی اقلام ورزشی به مدارس توسط خیریّن

بهمن اقدمی گفت: توسط خیرین این شهرستان بیش از ۱۰۰ میلیون تومان وسایل ورزشی، کفش و لباس بین دانش آموزان در طول ۲ سال اخیر توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، بهمن اقدمی مدیر آموزش و پرورش هشترود روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: مدارس شهر هشترود از استاندارد عالی برخوردار هستند و طبق بازدید بازرسان استانی از ۱۴ مدرسه هشترود همگی از لحاظ کمی و کیفی و استاندارد‌های لازم نمره ۱۰۰ گرفتند.

وی اظهار داشت: هنوز از ۱۵۹ مدرسه این شهرستان ۴۰ درصد نیازبه تخریب و بازسازی دارد و مدارس روستا‌های خواجه غور، خلیفه کندی، قزللو، بره ده، دوده، مغامیر، زردین، احمد آباد، کلبعلی کندی و تالش کندی هنوزکانکسی هستند.

اقدمی افزود: هر چه مصرف کاغذ، شیر و فولاد در کشور بیشتر باشد این نشان از حرکت رو به توسعه هست که همه موارد یاد شده از شاخص‌های توسعه می‌باشند.

وی تصریح کرد: دانش آموزانی که در روستا‌های هشترود به دلایلی از ادامه تحصیل باز مانده اند؛ می‌توانند در مدارس روستا‌ها ادامه تحصیل دهند.

اقدمی ضمن تشکر از مسئول سنجش آموزش و پرورش هشترود گفت: آقای جواد نوبختی با تلاش‌هایی که انجام دادند توانستند رتبه یک استانی را در سنجش دانش آموزان کسب نمایند.

وی خاطرنشان کرد: توسط خیرین این شهرستان بیش از ۱۰۰ میلیون تومان وسایل ورزشی، کفش و لباس بین دانش آموزان در طول ۲ سال اخیر توزیع شده است.

اقدمی یاداور شد: هم اکنون ۹ هزار و ۵۰۴ دانش آموز دختر و پسر در ۶۰۰ کلاس درسی شهری و روستایی در ۱۵۹ مدرسه در شهرستان هشترود حال تحصیل هستند.

 

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.