تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
کد خبر : 76837

نائب رئیس شورای شهر هشترود:

دومین قسطِ طرحِ احداث دیواره ساحلی از طرف اعضای شورای شهر از وزارت کشور در حال پیگیری است/ اعتبار طرح بصورت اوراق است

دومین قسطِ طرحِ احداث دیواره ساحلی از طرف اعضای شورای شهر از وزارت کشور در حال پیگیری است/ اعتبار طرح بصورت اوراق است

محمدرضا شقاقی پور گفت: دومین قسطِ طرحِ احداث دیواره ساحلی از طرف اعضای شورای شهر از وزارت کشور در حال پیگیری است.

محمدرضا شقاقی پور نائب رئیس شورای شهر هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود در تشریح اقدامات صورت گرفته جهت اجرای طرح دیواره ساحلی گفت: در جلسه کاری با وزیرمحترم کشور که با هماهنگی نماینده محترم هشترود در مجلس در اسفند ۹۶ با حضور شهردار وقت و اعضای شورای شهر برگزار شد قول تخصیص اعتبار به این طرح داده شد.

 

وی افزود: بعد از آن جلسه، طرح توجیهی اط طرف شورای اسلامی شهر و شهرداری با ترسیم وضیعت و موقعیت جغرافیایی شهر، وضعیت رودخانه‌ها و مسیل ها با توضیحات فنی شیب مناطق مسکونی بافت های فرسوده با بر آورد تقریبی هزینه بالغ بر شانزده میلیارد تومان ، با موضوع پیشگیری از حوادث غیر مترقبه صورت گرفت.

 

شقاقی پور اظهار داشت: ارائه راهکارهای پیشنهادی، احداث سیل بند  ( دیوار سنگی حائل رودخانه‌ها ) ساماندهی مسیل ها و ایجاد خیابان ساحلی جهت حل مشکل ترافیک شهر و دستور وزیر محترم کشور و مساعدت جناب اقای دکتر جبارزاده همراه با پیگیری و عنایت معاونت محترم وزیر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور جناب دکتر نجار در مرداد ماه ۹۷ و قول مساعد نماینده ویژه دولت دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان در شورای اداری شهرستان هشترود در تاریخ ۹۷ / ۲ / ۴ و تصویب مبلغ دوازده میلیارد تومان در سازمان برنامه و بودجه کشور در ۳ قسط برای سه سال مالی و تخصیص چهار میلیارد تومان در اسفند ماه سال ۹۷ با دستور معاونت محترم رئیس جمهور دکتر  نوبخت و عملیاتی شدن طرح توسط پیمانکار با تلاش مجموعه شهرداری و شهردار هشترود این طرح در سالجاری در سه نقطه شهر شروع و در مراحل پایان عملیات اجرایی می باشد.

 

وی ادامه داد: همچنین دومین قسط طرح از طرف شورای اسلامی و شهرداری به ویژه توسط نماینده مردم هشترود در مجلس در حال پی گیری است.

 

نائب رئیس شورای شهر هشترود  یاداور شد:جهت شفافیت موضوع این مبلغ بصورت نقدی نبوده و به هیچ عنوان به حساب شهرداری واریز نشده است بلکه بصورت اوراق به سررسید ۱۴۰۰ از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به پیمانکار طرف قرارداد پرداخت خواهد شد.

 

شقاقی پور تاکید کرد: در خاتمه وظیفه می دانم از طرف شورای اسلامی شهر هشترود از همه مسئولین کشوری، استانی ، شهرستانی در پیگیری این طرح کمال سپاسگزاری را داشته باشم.

 

 

 

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسین چهارشنبه , 24 مهر 1398 - 21:00

سلام.آقای اسماعیل نزاد،اعضای محترم شورای شهر،طرح مسجدجامع داره به ۳۰سالگی خودمی رسه.
چرابرای اتمام این طرح کاری نمی کنید؟