تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
کد خبر : 76814

شهردار هشترود خبر داد؛

تیم داری شهرداری هشترود در رشته تکواندو

تیم داری شهرداری هشترود در رشته تکواندو

مهدی پورصادق از تیم داری در رشته تکواندو خبر داد و گفت: با توجه به المپیکی بودن این رشته رزمی و وجود نام آورانی از دیار هشترود همچون مهدی نوایی و اکبر اسدی که از قهرمانان بنام ایران در مجامع بین المللی هستند، شهرداری می خواهد یک باشگاه تکواندو و تیم تکواندو دایر کرده و قهرمانان متعددی را به جامعه تکـواندو معرفی کند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، مهدی پور صادق شهردار هشترود که عضو هیات تکواندو هشترود نیز است، در جلسه سالانه تکواندو شهرستان خاطرنشان کرد: زیر ساخت های ورزشی در هشترود برای قهرمان پروری فراهم است و باید از این پتانسیل در جهت ارتقا ورزش تکواندو استفاده کرد.

وی افزود: ورزش تکواندو که مظهر قدرت و اقتدار ورزش ایران در جهان است، باید بیش از پیش در شهرستان‌ها شکوفا شود و این مهم نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان است.

رئیس هیات تکواندو هشترود نیز در این جلسه گفت: هشترود قابلیت تبدیل شدن به قطب تکواندو را دارد چرا که این شهرستان از دیر باز قهرمانان زیادی را تحویل جامعه ورزشی داده است.

محمد رضا شقاقی پور اضافه کرد: تکواندوکاران هشترودی با درخشش در مسابقات درون مرزی و برون مرزی افتخارات زیادی را برای ایران اسلامی به دست آورده اند.

وی اظهار کرد: رشته تکواندو علاوه بر اینکه یک رشته رزمی است در پنج دانشگاه ایران نیز به عنوان رشته تحصیلی تدریس می شود بنابراین وزارت ورزش و جوانان باید به این رشته بیش از سایر رشته های ورزشی اعتبار اختصاص دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان هشترود نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: سرانه ورزش هشترود از سرانه ورزش کل کشور بیشتر است به طوری که برای هر نفر ۱/۲۶ متر فضای ورزشی وجود دارد.

حجت حسین پور از حمایت بیشتر اداره ورزش و جوانان از ورزشکاران هشترودی در سال آینده خبر داد و گفت: با توجه به فعالیت دوباره استخر و درآمدزایی در این حوزه از اعتبارات برگشتی به این اداره از طرف وزارت ورزش و جوانان برای پیشرفت ورزش هشترود استفاده خواهیم کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان چاراویماق نیز در این جلسه گفت: متاسفانه کمبودهای زیادی در حوزه تکـواندو وجود دارد و وزارت ورزش باید با تخصیص اعتبارات بیشتر، از این رشته پر طرفدار و قهرمان پرور حمایت شود تا ورزشکاران این رشته با خاطری آسوده بتوانند برای جمهوری اسلامی ایران افتخار آفرینی کنند.

سعید فلاحی خاطر نشان کرد: هشترود و چاراویماق از زمان های گذشته به عنوان علم دار رشته تکواندو در استان معروف بوده است اما متاسفانه با بی مهری مسئولان مواجه شده و از روزهای خوب خود فاصله گرفته است و باید با تدابیر محکم و کارساز به روزهای گذشته خود باز گردد.

وی ادامه داد: باشگاه داری در بخش خصوصی به پیشرفت این رشته ورزشی کمک می کند به طوری که از زمان تاسیس چند باشگاه خصوصی در منطقه برای چندین نفر اشتغالزایی شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.