تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۰۸
کد خبر : 76793

فرماندار هشترود:

رشد ۶ درصدی جمعیت سالمندان هشترود در آینده نزدیک/ تشکیل بنیاد فرزانگان در راستای استفاده از ظرفیت ها و تجارب بازنشستگان است

رشد ۶ درصدی جمعیت سالمندان هشترود در آینده نزدیک/ تشکیل بنیاد فرزانگان در راستای استفاده از ظرفیت ها و تجارب بازنشستگان است

امین امینیان گفت: در آینده نزدیک جمعیت سالخورده هشترود با ۶ درصد رشد به ۳۰ درصد می رسد و در مقابل جمعیت جوانان نیز ۱۵ درصد کمتر می شود.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، امین امینیان فرماندار هشترود صبح امروز در همایش سالمندان هشترود افزود: استفاده از تجربه های سالمندان در بسیاری موارد می تواند راهگشا باشد.
وی باابراز نگرانی از افزایش آمار سالمندان هشترود گفت: در آینده نزدیک جمعیت سالخورده هشترود با ۶ درصد رشد به ۳۰ درصد می رسد و در مقابل جمعیت جوانان نیز ۱۵ درصد کمتر می شود.
امینیان همچنین بر اجرای طرح های بهداشتی و درمانی در زمینه ارتقاء سلامت سالمندان، پرکردن اوقات فراغت آنها، توانبخشی و ایجاد بسترهای لازم جهت حضور سالمندان در اجتماع با تشکیل بنیاد فرزانگان و استفاده از ظرفیت ها و تجارب بازنشستگان تاکید کرد.
وی با بیان اینکه سالمندان و توانجویان از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند گفت: این قشر بیش از سایر اقشار جامعه به مراقبت و توجه ویژه نیاز دارد.
فرماندار هشترود تأمین حداقل نیازهای اساسی سالمندان و احترام به آنها را امری ضروری دانست.
وی بر ارتقای کیفیت زندگی، ایجاد رضایت در سالمندان از طریق ارائه خدمات رفاهی بهداشتی، خدماتی، درمانی، توانمندی و تکریم آنها تاکید کرد.

 

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.