تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۱۶
کد خبر : 76663

واکنش پیمانکار استخر هشترود نسبت به خبر پیک هشترود

واکنش پیمانکار استخر هشترود نسبت به خبر پیک هشترود

بعد از انشتار خبری در این رسانه مبنی بر وجود مشکلات متعدد در استخر هشترود، خانم ارسی پیمانکار استخر هشترود بیانیه ای را در پاسخ به این خبر به تحریریه پیک هشترود ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، بعد از انشتار خبری در این رسانه مبنی بر وجود مشکلات متعدد در استخر هشترود، خانم ارسی پیمانکار استخر هشترود بیانیه ای را در پاسخ به این خبر به تحریریه پیک هشترود بدین شرح ارسال کرد:

با سلام خدمت مردم شهید پرور هشترود

مواردی در خصوص استخر هشترود ذکر شده بود که لازم دیدم پاسخ دهم؛

?در خصوص قیمت استخر ،قیمت مصوبه را با ارزش افزوده حساب کنید، مبلغ ذکر شده به دست میآید .

? کمبود نیروی انسانی را در استخر تکذیب میکنیم و به تعداد مورد نیاز افراد شاغل در مجموعه استخر زیر نظر کارشناس مربوطه در خدمت همشهریان هستند.

?مشکل اصلی و نارضایتی عمده از کمدها می‌باشد که کمدهای استخر به تعداد ۱۰۰ عدد معین شده اما با توجه به الکترونیکی بودن درب استخر این کمد ها برای افتتاح ۵۸ مورد تهیه شده بود و به بنده این تعداد تحویل داده شده که جوابگوی مراجعه کنندگان نیست که بنده بارها به اداره مربوطه اطلاع دادم .

?نیروهای خدماتی دائما در حال نظافت استخر هستند و سایر نفرات در بخش های مختلف مشغول خدمات دهی می باشند.

?در خصوص نجات غریق ، متاسفانه رییس هیئت نجات غریق در هشترود همکاری لازم را انجام نداده و ما به اجبار از شهر تبریز غریق نجات آوردیم.

?به دلیل تسریع در افتتاح استخر ، دیگ بخار و میکسر کلر زنی تهیه نشده بود و این موضوع نیز با پیگیری اداره محترم ورزش و جوانان به زودی رفع خواهد شد که باز ربطی به پیمانکار ندارد‌.

?طبیعتا در ابتدای هر کاری موارد و نواقصاتی وجود خواهد داشت و قطعا رفته رفته این نواقصات برطرف خواهد شد که بیشترشان مربوط به تجهیز استخر می‌باشد که از وظایف پیمانکار نیست .

?از شما و سایر دوستان دست به قلم خواهشمندم قبل از نگارش مطلبی در خصوص سرمایه گذار یا پیمانکاری مطالعه و تحقیقات لازم را انجام دهید و وظایف پیمانکار و اداره را تبیین کرده تا حق کسی زایل نشود.و موجبات فرار سرمایه گذاران و پیمانکاران از شهرمان را فراهم نکنید.

?اما مطرح کردن این موضوع که پیمانکار با چه رقمی برنده شده و ربط این موضوع به سواستفاده پیمانکار و کم کاری نوعی بی اخلاقی بوده و در این  حق شکایت محفوظ است.

?در ضمن بنده آماده شنیدن انتقادات و پیشنهادات همشهریان عزیزم می‌باشم .

?با تشکر از همشهریان عزیزم
م. ارسی مدیریت استخر

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.