تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
کد خبر : 76625

امام جمعه تبریز در دیدار با فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان؛

کسی با نگاه به تابلوی شهدا تصادف نمی‌کند/ در مواجهه با آمریکا پیروزی از آن ماست

کسی با نگاه به تابلوی شهدا تصادف نمی‌کند/ در مواجهه با آمریکا پیروزی از آن ماست

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس اقداماتی برای شهید زدایی انجام می‌گیرد و باید این موضوع سریعا حل شود.

به گزارش پیک هشترود به نقل از آناج، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز صبح امروز در فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: بعضی‌ها اشکال می‌کنند که چرا باید همه ساله هفته دفاع مقدس را گرامی بداریم و بعضی‌ها پا را فراتر گذاشته و می‌گویند: مگر ما در جنگ پیروز شدیم؟

وی افزود: در جواب اینها باید گفت، دشمن از حمله به ایران اهدافی را طراحی کرده بود، به برکت دفاع ملت رشید ایران و نیروهای مسلح، دشمن به هیچ یک از اهداف خود نرسید، همه دست هم داده بودند تا انقلاب اسلامی و مردم ایران را زمین‌گیر کنند.

آل هاشم گفت: در جنگ طرف حساب ما فقط صدام نبود، کشورهای غربی و حتی برخی کشورهای منطقه پشتیبان صدام بودند اما نیروهای مسلح ما با امکانات کم در مقابل این حجم از دشمنی ایستادند، راه پیروزی در جنگ مقاومت بود که نیروهای مسلح به خوبی آن را پیاده کردند.

امام جمعه تبریز تاکید داشت: در جنگ، سپاه، بسیج، ارتش و جهادسازندگی دوشادوش هم از کیان این کشور دفاع کردند و امروز هم رزمندگان ما در مرزها مشغول دفاع و حراست از کشورند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به بازدید چند ماه قبل از نیروهای لشکر عاشورا که در مناطق مرزی شمال غرب حضور دارند، ابراز داشت: ماه قبل، بنده به همراه استاندار و فرمانده سپاه عاشورا از مناطق مرزی شمالغرب بازدید کردیم و دیدیم که امروز هم رزمندگان، مثل دوران دفاع مقدس با روحیه بالا مشغول دفاع از کشورند.

حجت اسلام آل‌هاشم با انتقاد از برخی اقدامات در خصوص حذف نام شهید از تابلوهای شهری تاکید داشت: برای ما خیلی سنگین است که در آستانه هفته دفاع مقدس  اقداماتی برا شهیدزدایی انجام گیرد و باید این موضوع سریعا حل شود.

وی افزود: این چه منطقی است که بگوئیم مردم با نگاه به تابلوی شهدا تصادف می‌کنند.

امام جمعه تبریز با تقدیر از جوانانی که در برابر این حرکت ضد فرهنگی اقدام کردند، گفت: آفرین به جوانان تبریز که خودجوش وارد شدند و تابلوهای شهری را اصلاح کردند.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه راهبرد نه جنگ و نه مذاکره دشمن را به حیرت انداخته افزود: بیانات دیروز رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم مذاکره قطعی با آمریکا، سیاست جمهوری اسلامی در مواجهه با آمریکاست و پیروزی از آن ماست.

وی ابراز داشت: زمانی بولتون می‌گفت جمهوری اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید اما خودش دوسالگی مسئولیتش را ندید.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس در کشور تاکید داشت: در انتخابات آتی مجلس به کسانی رای بدهیم که به آرمان‌های شهدا و ایثارگران خیانت نکند‌ و همچنین به کسانی رای بدهیم که در خدمت کشور و انقلاب و مردم باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.