تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
کد خبر : 76527

ترین‌های هفته سوم لیگ برتر| استقلال در بین ناکامان؛ پسر کی روش بازیکن هفته!

ترین‌های هفته سوم لیگ برتر| استقلال در بین ناکامان؛ پسر کی روش بازیکن هفته!

مسابقات هفته سوم لیگ برتر در ۴ روز! متوالی برگزار شد و استقلال تهران و ۵ تیم در بین ناکامان هفته قرار دارند. تیم هایی که هنوز بردی به دست نیاورده اند.

به گزارش پیک هشترود به نقل از  فارس، مسابقات هفته چهارم لیگ برتر از روز جمعه گذشته آغاز شد و دوشنبه با بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان به پایان رسید!

نتایج هفته سوم لیگ برتر:

نفت مسجدسلیمان یک – استقلال یک

پرسپولیس یک – صنعت نفت آبادان صفر

سایپا ۴- نساجی ۳

گل گهرسیرجان یک – پارس جنوبی جم یک

ماشین سازی صفر- شهرخودرو یک

فولاد صفر- سپاهان صفر

ذوب آهن صفر- تراکتور صفر

شاهین شهرداری بوشهر یک – پیکان یک

اتفاق هفته؛ حضور ویلموتس در سیرجان

مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی ایران در اولین دیدار هفته که جمعه گذشته در شهر سیرجان بین دو تیم گل گهر و پارس جنوبی برگزار شد، حضور داشت. آنقدر غیبت های کارلوس کی روش در مسابقات لیگ برتر به چشم آمده بود که حضور سرمربی تیم ملی در شهرستان را می توان اتفاق هفته سوم نامید.

تیم هفته: شهر خودرو

شهر خودرو تنها تیم لیگ برتر تا پایان هفته سوم است که سه برد متوالی داشته و صدرصد امتیازها را کسب کرده است. شاگردان گل محمدی اکنون در صدر جدول قرار گرفته اند و بالاتر از مدعیانی چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور هستند.

مربی هفته: یحیی گل محمدی

سرمربی شهر خودرو بهترین مربی هفته لقب می گیرد زیرا تیمش در بازی خارج از خانه پیروز شد. هرچند خیلی  ها این برد را باد آورده می دانند زیرا گل سه امتیازی شهر خودرو روی اشتباه مسلم حامد لک دروازه بان ماشین سازی و مدافع این تیم به ثمر رسید. با این حال شهر خودرو تیمی است که بسیار خوب فوتبال بازی می کند و از نظر کار تیمی یکی از بهترین تیم های فوتبال ایران محسوب می شود. شهر خودرو تنها میهمان پیروز هفته سوم بود.

ناکامان هفته: استقلال و ۵ تیم دیگر!

در پایان هفته سوم لیگ برتر استقلال تهران به همراه ۵ تیم ذوب آهن، پارس جنوبی جم، شاهین شهرداری بوشهر، پیکان تهران و فولاد خوزستان را باید ناکامان هفته نامید! زیراسرمربیان هر ۶ تیم قبل از بازی وعده داده بودند که این هفته به پیروزی می رسند.

بازی هفته: سایپا و نساجی

این مسابقه پرگل ترین مسابقه بود. بازی که ۷ گل داشت . نارنجی پوشان در این بازی ابتدا ۳ بر صفر پیش افتادند و بعد بازی ۴ بر یک شد و در نهایت مسابقه ۴ بر ۳ به سود سایپا به پایان رسید. این مسابقه آنقدر هیجان داشت که ابراهیم صادقی سرمربی سایپا گفت: اواخر مسابقه اصلا وقت نمی گذشت!

بازیکن هفته: محمد حسین کنعانی زادگان

محمد حسین کنعانی زادگان گل سه امتیازی ارزشمندی را برای پرسپولیس به ثمر رساند و این گل باعث شد که سرخپوشان در آستانه دربی با برد و اعتماد به نفس به مصاف استقلال بروند. به همین دلیل می توان او را بازیکن هفته نامید او در این مسابقه جانشین سوپرمن پرسپولیس( سیدجلال حسینی) شده بود. کنعانی زادگان یکی از محبوب ترین بازیکنان کارلوس کی روش بود و برخی به کنایه او را پسر کی روش صدا می زدند این بازیکن ملی پوش یکی از گل های مهم باشگاهی اش را به ثمر رساند.

جدول گلزنان:

۲ گل: شهریار مقانلو (پیکان)،علی شجاعی (نساجی مازندران)،محمدرضا سلیمانی (سایپا)

جدول لیگ برتر در پایان هفته سوم:

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.