تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 76427

«ترور‌خاموش»‌ خوش ریتم؛ «ستایش» کم‌رمق

«ترور‌خاموش»‌ خوش ریتم؛ «ستایش» کم‌رمق

 جمعه‌شب اولین قسمت سریال «ستایش ۳» و «ترور خاموش» از شبکه‌ یک و سه روی آنتن رفت. فصل اول سریال «ستایش» سال ۸۹ به صورت هفتگی پخش شد و توانست مورد توجه بسیاری از مخاطبان تلویزیون قرار بگیرد. خاطره خوبی که مخاطبان از تماشای دو فصل اول این مجموعه داشتند، باعث شد خبر پخش فصل سوم سریال، مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار بگیرد. سریال «ترور خاموش» هم به موضوعاتی مانند مسائل امنیتی و مواد مخدر می‌پردازد و علاوه بر حضور جالب سعید راد، از این نظر می‌تواند برای مخاطبان جذاب باشد. به بهانه آغاز پخش این دو سریال، نگاهی به شروع هرکدام از آن‌ها داشته‌ایم.

ترور خاموش
به گزارش پیک هشترود به نقل از روزنامه خراسان ، برخلاف سریال «ستایش ۳»، مجموعه «ترور خاموش» به کارگردانی احمد معظمی شروع جذاب و پر از اتفاقی داشت. این سریال از همان سکانس ابتدایی دست روی موضوع پرسروصدایی گذاشته بود. در آغاز سریال شاهد مراسم ازدواج دختری ۱۲ ساله با مرد میان سالی بودیم که به دلیل فقر و اعتیاد پدرش به آن مرد فروخته شده بود! پس از آن هم، داستان با مرگ ناگهانی دو جوان کنکوری به دلیل مصرف مواد مخدر و صحنه‌های تعقیب‌وگریز و تیراندازی در لحظات پایانی جلو رفت. رخ دادن این اتفاقات در طول مدت زمان تقریباً ۴۵ دقیقه‌ای سریال، باعث شد این مجموعه شروع پرحادثه‌ای داشته باشد و ریتم تند آن حوصله مخاطب را سر نبرد. اگرچه به نظر می‌رسید شخصیت‌های «ترور خاموش» برای شعار دادن درباره مصرف مواد مخدر آماده هستند و هر لحظه ممکن است پیام اخلاقی بدهند. موضوع اصلی «ترور خاموش» بر اساس یک پرونده واقعی است که تاکنون رسانه‌ای نشده و اطلاعاتی از آن منتشر نشده است، به همین دلیل این مایه‌های واقعی داستان هم، آن را جذاب می‌کند.
ستایش
از فصل اول سریال «ستایش» ۹ سال و از فصل دوم شش سال می‌گذرد و مخاطبان بسیاری، بخشی از قصه را فراموش کرده‌اند. پس لازم بود که پیش از آغاز فصل سه، خلاصه کوتاه و مفیدی از فصل اول و دوم پخش شود اما تنها خلاصه‌ای ۷ دقیقه‌ای با عنوان «یک روز پیش از آغاز» از آخرین قسمت «ستایش ۲» پخش و فصل سوم آغاز شد. در این خلاصه، تصویری از رامسین کبریتی بازیگری که مدتی پیش از ایران رفته و به شبکه جم پیوسته بود نمایش داده نشد و شاهد یادآوری مفصلی از دو فصل اول سریال نبودیم. اولین قسمت «ستایش ۳» از فردای شبی آغاز شد که در آخرین سکانس فصل دوم دیده بودیم و در ادامه ماجرای کلاهبرداری «صابر» از «حشمت فردوس» بود. «ستایش ۳» شروعی بسیار معمولی داشت و هیچ اتفاق تازه‌ای رخ نداد. حتی تیتراژ ابتدایی سریال هم هیچ تفاوتی با تیتراژ «ستایش ۲» نکرده بود! با این حال شمایل کلی قصه تا حدی مشخص شد؛ ظاهراً قرار است در فصل سوم، شاهد تلاش «حشمت فردوس» برای بازپس‌گیری اموالش از همسر «صابر» باشیم؛ البته بدون حضور «صابر».

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.