تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
کد خبر : 76366

پذیرایی از زنان با سینی آرامش!

پذیرایی از زنان با سینی آرامش!

وسط روزمرگی‌های زندگی حتما زمان‌هایی بوده که خسته شده‌اید و دل‌تان خواسته که چند ساعتی را برای خودتان بگذرانید، آرام شوید و با انرژی مضاعف به خانواده برگردید و به اوضاع بچه‌ها، حال و هوای خانه و همسرتان رسیدگی کنید. شما به عنوان یک همسر و مادر خانواده برای بهبود اوضاع منزل و آرامش بچه‌ها قبل از هر چیزی باید خودتان به آرامش درونی برسید و برای رسیدن به حال خوب نیازی نیست که حتما ساعت‌ها در بازار گشت و گذار کنید! روح شما برای آرام شدن نیاز به استراحت دارد، در ادامه به شما پیشنهادی متفاوت می‌دهیم تا بدون خرج کردن مقدار زیادی پول در محیط خانه به آرامش دست یابید.

این سینی را با اقلام انرژی‌بخش پر کنید
به گزارش پیک هشترود به نقل از  روزنامه خراسان ، برای خودتان یک سینی تهیه کنید، این سینی لازم نیست حتما یک سینی عجیب و غریب باشد و حتی هر وسیله دیگری مثل سینی که بتوانید داخل آن چیزی بگذارید، عالی است. داخل سینی را با اقلام انرژی بخش پر کنید، مثل:

گیاه: یک گلدان کوچک یا حتی یک برگ سبز یا یک گل کوچک که درون لیوان آب باشد، هم کافی است. طبیعت همیشه به انسان انرژی مثبت می‌دهد.
شمع: تماشای چند عدد شمع کوچک که در حال سوختن هستند، انرژی منفی را از شما دور خواهد کرد و فکرتان را به این سمت می‌برد که ارزش گذر زمان را بیشتر درک کنید. لازم نیست شمع‌های گران بخرید و شمع‌های وارمر برای سینی شما بهترین انتخاب است.
عود: بوی خوب یکی دیگر از مولفه های رسیدن به آرامش است. با روشن کردن یک عود خوش بو هم هوای منزل معطر می‌شود و هم هوای ذهن خود را تازه خواهید کرد.
آینه: یک آینه کوچک در سینی باعث می‌شود خودتان را در آن ببینید و بفهمید چقدر دوست داشتنی و زیبا هستید.
باور کنید که زندگی زیباست
هر روز فقط ۱۰ دقیقه زمان به خودتان اختصاص دهید. کافی است شمع و عود را روشن کنید، یک لیوان چای بریزید، گوشه‌ پنجره را کمی باز کنید و کتاب مورد علاقه‌تان را برای دقایقی به دست بگیرید. حالا یک نفس عمیق بکشید و باور کنید که زندگی به همین زیبایی است، به دور از چشم و هم چشمی‌های رایج و … .

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.