تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۵۹
کد خبر : 76243

شهردار هشترود خبر داد؛

ایجاد ستاد اجرائیات رفع سدمعبر در شهرداری هشترود

ایجاد ستاد اجرائیات رفع سدمعبر در شهرداری هشترود

شهردار هشترود گفت: ستاد اجرائیات شهرداری این شهر جهت رفع سد معبر راه‌اندازی شده و در مرحله نخست به همه واحدهای صنفی تذکر داده شده است.

مهدی پورصادق شهردار هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود، با بیان اینکه سرانه فضای سبز در شهر هشترود کافی نیست، اظهار کرد: به دنبال ساماندهی و افزایش این سرانه به اندازه‌ای که در خور شان مردم این شهر باشد، هستیم.

وی ادامه داد: اکثر فضاهای سبز موجود در هشترود به صورت لکه‌ای است، لذا علاوه بر بهسازی آن‌ها، تجهیزات جدید نیز از جمله چراغ و وسایل بازی جدید نصب خواهند شد.

شهردار هشترود تصریح کرد: پارک شهر به حال خود رها شده بود، اما با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و باوجود فشارهای مالی قرار است این پارک بهسازی شده و به صورت متفاوت در اختیار همشهریان قرار گیرد.

پورصادق عنوان کرد: ساماندهی ورودی‌های شهر هشترود آغاز شده که از جمله اقدامات پیش‌بینی شده در این‌خصوص می‌توان به تعویض چراغ‌های بلوار بهشتی جنوبی، بهسازی میدان جانبازان، پیاده‌روسازی از سمت محله خورجستان و مطالعه طرح رفع مشکل جمع‌آوری آب‌های سطحی در خروجی شهر به سمت قلعه ضحاک اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: محوطه‌سازی و ایجاد دیوار حایل در مسکن مهر نیز با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اغاز خواهد شد.

شهردار هشترود با بیان اینکه طرح ساماندهی مسیل سیددرسی و گزری درسی که وضعیت بحرانی دارند تهیه شده است، اظهار کرد: دیوار حفاظ و ایمنی رودخانه عبوری از شهر به طول یک‌هزار و ۴۰۰ متر از دو محل آغاز شده و قرار است تا پایان تابستان همه مسیر به پایان برسد.

پورصادق با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی در شهرداری گفت: به زودی باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری تاسیس خواهد شد و تفاهم نامه احداث پردیس سینمایی با همکاری اداره ارشاد و سازمان همیاری‌ها در دست اقدام است.

وی از ایجاد ستاد اجرائیات شهرداری هشترود جهت رفع سد معبر خبر داد و افزود: در مرحله نخست به همه واحدهای صنفی نسبت به ایجاد سد معبر تذکر داده شده است.

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.