تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
کد خبر : 75542

شهردار هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

سرانه فضای سبز در شهر هشترود کافی نیست/ آغاز عملیات اجرائی بهسازی پارک شهر/ اجرای محوطه سازی و ایجاد دیوار حایل در مسکن مهر/ ایجاد دیوار حفاظ و ایمنی رودخانه عبوری از شهر به طول ۱۴۰۰ متر/ خبرهای خوبی از احداث پردیس سینمائی خواهیم شنید

سرانه فضای سبز در شهر هشترود کافی نیست/ آغاز عملیات اجرائی بهسازی پارک شهر/ اجرای محوطه سازی و ایجاد دیوار حایل در مسکن مهر/ ایجاد دیوار حفاظ و ایمنی رودخانه عبوری از شهر به طول ۱۴۰۰ متر/ خبرهای خوبی از احداث پردیس سینمائی خواهیم شنید

مهدی پورصادق گفت: تفاهم نامه احداث پردیس سینمائی نیز با همکاری اداره ارشاد و سازمان همیاری ها و شهرداری ها در دست اقدام است و بزودی در این حوزه خبرهای خوبی خواهیم شنید.

مهدی پورصادق شهردار هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود در تشریح برنامه های در حال اجرای شهرداری این شهر در حوزه های مختلف گفت: اقدامات مختلفی در حوزه های متعدد در حال اجراست که حوزه عمران و خدمات شهری یکی از آنهاست که کلیه برنامه های این حوزه با هدف توزیع عادلانه خدمات در کلیه مناطق شهری در دست اجراست.

 

وی اظهار داشت: برای اجرای هرچه بهتر برنامه های حوزه عمران و خدمات شهری نیازمند ایجاد زیرساخت ها هستیم تا فعالیت ها اساسی تر شکل بگیرند.

 

پورصادق افزود: متاسفانه سرانه فضای سبز در شهر هشترود کافی نیست و بدنبال ساماندهی و افزایش این سرانه به اندازه ای که در خور شان مردم هشترود باشد، هستیم.

 

شهردار هشترود ادامه داد: اکثر فضاهای سبز موجود در هشترود بصورت لکه ای هستند لذا علاوه بر بهسازی آنها، تجهیزات جدید نیز از جمله چراغ و وسایل بازی جدید نصب خواهند شد.

 

وی تصریح کرد: پارک شهر هشترود به حال خود رها شده بود اما با برنامه ریزی های صورت گرفته و علیرغم تمام فشارهای مالی قرار است این پارک در بهسازی شده و بصورت متفاوت در اختیار همشهریان قرار گیرد.

 

پورصادق ابراز کرد: ساماندهی ورودی های شهر هشترود نیز از چند جبهه آغاز شده که از جمله اقدامات پیش بینی شده می توان به تعویض چراغ های بلوار بهشتی جنوبی، بهسازی میدان جانبازان، پیاده روسازی از سمت محله خورجستان و مطالعه طرح رفع مشکل جمع آوری آبهای سطحی در خروجی شهر به سمت قلعه ضحاک اشاره کرد.

 

شهردار هشترود خاطرنشان کرد: محوطه سازی و ایجاد دیوار حایل در مسکن مهر نیز تا چند روز آینده با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اغاز خواهد شد.

 

وی بیان کرد: طرح ساماندهی مسیل سیددرسی و گزری درسی نیز که وضعیت بحرانی دارند نیز تهیه شده و بدنبال اجرائی کردن آن هستیم.

 

پورصادق عنوان کرد: دیوار حفاظ و ایمنی رودخانه عبوری از شهر نیز به طول ۱۴۰۰ متر از ۲ محل آغاز شده و قرار است تا پایان تابستان کل مسیر به اتمام برسد.

 

وی با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی در شهرداری گفت: بزودی باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری تاسیس خواهد شد و همچنین تفاهم نامه احداث پردیس سینمائی نیز با همکاری اداره ارشاد و سازمان همیاری ها و شهرداری ها در دست اقدام است و بزودی در این حوزه خبرهای خوبی خواهیم شنید.

 

شهردار هشترود افزود: ستاد اجرائیات شهرداری هشترود نیز جهت رفع سد معبر راه اندازی شده و در مرحله اول به کلیه واحدهای صنفی نسبت به عدم ایجاد سد معبر تذکر داده ایم.

 

مصاحبه از مهدی اسماعیل نژاد

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.