تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
کد خبر : 75410

این مجری هیچ آرشیوی را با خود نبرده است

مزدک میرزایی مرتکب اشتباه شد

مزدک میرزایی مرتکب اشتباه شد

مرتضی میرباقری با حضور در جمع خبرنگاران به مهاجرت مزدک میرزایی واکنش نشان داد.

به گزارش پیک هشترود به نقل از راه دانا ،مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی با حضور در جمع خبرنگاران، در واکنش به خبر مهاجرت مزدک میرزایی گزارشگر فوتبال به خارج از کشور گفت: کاری که آقای میرزایی کرد نه یک اتفاق عام است و نه حرفه ای؛ ما خیلی متاسف هستیم که مزدک میرزایی از ایران رفت. البته دلیل رفتن او اصلاً نبود کار و مشکلات ناشی از آن در صدا و سیما نمی‌تواند باشد. به نظر من این یک اشتباه استراتژیک بود که آقای میرزایی مرتکب شد.

وی تصریح کرد: هر طور مرور کنیم، به صلاح نبود که ایشان چنین تصمیمی بگیرند و برای همکاری به شبکه‌ای بروند که عنادش با مردم ایران روشن و آشکار است. کسی که می‌خواهد تفکر وهابیت و عربستان سعودی را در چنین شرایطی ترویج کند، به نظرم از فهم کم سیاسی اش ناشی می‌شود؛ البته آقای میرزایی هم اصلاً آدم سیاسی نبودند. ما هم علاقه‌مند هستیم که برگردند و در جایگاه خود قرار بگیرند؛ شرایط کار برای ایشان فراهم است.
معاون سیمای رسانه ملی درباره شایعه انتقال آرشیو صدا و سیما توسط مزدک میرزایی به خارج از کشور، اظهار کرد: آقای میرزایی هیچ چیز را با خود نبردند؛ ایشان قرار بود برنامه‌ای بسازند و برای این کار از مستند‌هایی استفاده کردند. اگر در نظر بگیریم که آرشیو ما در صدا و سیما هزار باشد، ایشان تنها یک هزارم درصد آن را با خود برده اند.
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.